Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agi
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Śro 16:50, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A pochwal się co Ci doradzili, może i ja na tym skorzystam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agi dnia Śro 16:51, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:57, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
albo dokupic , albo dorobic blaszke i nia zatkac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:40, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
sory , ale co ty agi gadasz , bez zaworu jak sobie zaslepi to jest to samo co na otwartym zaworze i niczego nie katujesz. jedyna różnica to muł na dolnych obrotach i może ciut więcej palić(choć nie jestem co do tego pewien)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:17, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ma mula przy 6 tysiacach dochodzi do 9 i jest zajebiste szarpniecie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Giera dnia Pią 8:17, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agi
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pią 11:24, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
~Dawiderr: Może ja inaczej rozumiem pojęcie katowania, dla mnie to trzymanie sprzęta powyżej 8tys obrotów (a żeby jechać powyżej 80/90 km/h to tak trzeba przycisnąć, przynajmniej tak musiałam ostatnio robić, nie chciał przebić się powyżej 6tys na 5 i 6 biegu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 12:21, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Agi ja mialem podobnie tyle ze nie chciala mi sie przebic przez 8 tyś , wina była języczka który się zapiekł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:23, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to z jakiego materialu macie te języczki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agi
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pią 17:12, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mi też się pierw zapiekł, a potem połamał w cholere, albo na odwrót, nie wiem sama, wiem że nie mogłam dziadostwa wyciągnąć z cylindra.
A z czego są zrobione te języczki to ja nie wiem, chyba aluminium, bo są dość kruche i lekkie.
Właśnie dziś dorobiłam sobie blaszkę, którą zatkałam zawór
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agi dnia Pią 17:13, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:33, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
pani złota rączka za pare dni napisze Ci co zrobić żeby motor działał tak jakbys miala zawór a koszt to jakies 80 zl ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:45, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak ci sie agi nie chciał tak przebic to sprawdź kompresje ;P , ja mam tak samo , 6-tka 85km/h i juz mu ciezko strasznie to przejsc , ponad 6 tys , sprawdzilem cisnienie a tam wykazało tylko 6 atm.(bar) więc rs stoi w garazu i czeka na remoncik , nie pale jej bo zatre jeszcze , a tak mam nadzieje ze tylko tloczek+pierscienie itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agi
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Sob 23:16, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
~Giera: To z niecierpliwością czekam na to rozwiązanie
~Dawiderr: Mógłbyś napisać co się dzieje w Twoim silniku, że wymieniasz tłok i pierścienie?[dlaczego to robisz, mechanik Ci tak poradził?] [chcę tylko wiedzieć i porównać z sytuacją u siebie, jakbyś mógł to opisz to jak najdokładniej, z góry dziękuję]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agi dnia Sob 23:18, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|