Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:05, 13 Sty 2013 Temat postu: części do 700zł |
|
|
Witam, mam do wydania na częsci do apki mp 700zł. Co kupić abym mógł śmiagać szybciej i dłużej? Ostatni remont był robiony z 4-6 lat temu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:09, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Na częściach lepiej nie oszczędzać, ale jeśli chcesz to nie kupuj tłoków od Meteora, nigdy. Co do szybkości to polecam odblokować ale dopiero po dotarciu i ewentualnie zainwestować w jakiś sportowy wydech, ale nie mieści się to w twoim budżecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:15, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
motorek zablokowany do 110, albo silnik tak zmęczony bo tak wolno jedzie. tłumik nie rozpoławiany. to jaki mam tłok kupić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:19, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] wybierasz rocznik--->klikasz "silnik"--->i szukasz co potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:22, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no ja wiem, przedlądałem to, ale wdg Was tak na oko co by sie przydało wymienić. do 700zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:24, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli nic się nie "robi" złego w silniku to dozbierać pieniędzy i zrobić dobry remont gruntowny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 19:24, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Korbowód: (może nie trzeba)
[link widoczny dla zalogowanych]
Uszczelki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Łożyska wału:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego pasuje odrazu wymienić simmeringi w całym silniku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Całość: 740zł (bez korbowodu)
Masz ładny remoncik silnika zrobiony na najlepszych częściach.Dotarcie jakieś 1500km,po jakiś 2000km rozblokować w pełni i będziesz jeździł i jeździł .O ile cylinder jest w stanie nie wymagającym naprawy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:26, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
z tym 1500km to trochę przesadziłeś, ale wg mnie to wystarczyłoby 1000, no ale im więcej tym lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:30, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki. a te plastikowe zębatki od strony oleju to je sie wymieniaczy nie, bo kiedyś dałem mechanikowi żeby zrobił mi z tym moto i powiedział mi żebym tam jakąś zębatke wymienił bo moge sobie wał uszkodzić, bo podobno ona reguluje obroty wału czy coś takiego... jest jeszcze jedna wada mojego moto; na bardzo zimnym silniku obrotomierz działa normalnie i wdg. dzwięku i wdg. licznika wkręca sie na maksymalne obroty, ale jak jest ciepły to albo pokazuje 0 obr albo 7 tyś. i wdg. dzwięku słabo się wkręca nie tak jak na zimnym. jakies 3 tyś km temu kompresje miałem 8 atmosfer.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Woj3250 dnia Nie 19:32, 13 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:34, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba 8 bar, ale spróbuj naładować akumulator, jeśli to nie pomorze to zobacz do takiej kostki która idzie do rozrusznika, i chyba do tego zmyślnego urządzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:39, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
*bar. a jest jakaś zębatka co może uszkodzić wał, i czy te zębatki sie wymienia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 19:42, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Plastikowe zębatki wymienia się co około 15 000km wg serwisówki aprili,owszem powinno się je wymienić przy remoncie ale pisałeś o częściach do 700zł a za tyle nie zrobisz remontu całego na tip top.
3 zębatki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Lub 2:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jeśli masz kompresje 8 barów na silniku to jeszcze nie trzeba robić remontu i spokojnie pojeździ.Myślę że kwestia regulacji gaźnika,czyszczenia,dobranie dyszy i rozblokowanie żeby chodziła i wkręcała się jak należy.Co do obrotomierza z tego co pamiętam czujnik jest gdzieś na silniku do niego i czasem jak nie łączy to on szaleje - miałem tak w swojej RS.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:51, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jezuu... jakie drogie, po***ało ich... troche plastiku i 500zł. remont to i tak musze zrobić bo w pewnym momencie zgasił sie i nie chciał zapalić, iskra jest, myśle że to sprawka tłoka i pierscieni bo coraz wolniej sie zbierał i jak chciałem kumpla pod sklep przewieść to miał bardzo mało mocy... Motorek mi palil ze 7 litrów, a poza tym w gaźniku jest jest takie czarne pokrętełko, chyba od obrotów to ja miałem to na maksa przykręcone, bo jak troszecze odkręciłem to gasł na wolnych. Od czego to ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
menkol
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:55, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
to regulacja "wolnych" obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:56, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie pojebało ich^^a ten gostek który podał te linki to właśnie on handluje. Jeśli chcesz mieś ten "plastik" to idź do jakiejś tokarni zanieś te i niech wytoczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|