Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 17:28, 26 Lip 2009 Temat postu: Do właścicieli RS które ida ponad 150 |
|
|
Interesuje mnie co muszę zrobić żeby i moja tyle szła. Dokładnie ile ząbków na przedniej i tylnej zębatce. Blokady zdjęte tylko na module została. Zaworek jest regulowany. Wszystkie biegi wchodzą ale tylko 120 max. I kumple się ze mnie śmieją! Ze z 70 wyciągają 110 120. Wersja MP. Ciśnienie w cylku ponad 8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 18:11, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a nie pomyslales o rozblokowaniu modułu? <lol2> najpierw zdejmij wszystkie blokady a dopiero poźniej narzekaj i rób księgi skarg i zażaleń.
wystarczy jeden drucik wyciąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 20:42, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Na 16-40 idzie osiągnąć około 160 zależy od stanu moto ile dokładnie a największe v maxy RSki są na 17-40(z takich "seryjnych" przełożeń).
Możliwe że masz zawór zepsuty(linka,moduł zaworu itp sprawdź).
Z wydechu wywalałeś środek?
Do ilu obrotów moto Ci kręci na biegach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Babel
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzepice
|
Wysłany: Pon 8:49, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Lepszy bendzie v max na regulowanym zaworze czy jak jest zablokowany i ma pizde od 7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Pon 8:59, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Pierwsza rada:
Nie przejmuj sie kolegami. Z doswiadczenia wiem ze zawsze sie cos znajdzie, zeby pokazac ze wcale ci "nie zazdroszcza"
Druga to co wyzej koledzy napisali rozblokuj go najpierw.
Z tyego co slyszalem to zawor wplywa glownie na przyspieszenie. Regulowany zawor sprawia ze motor ma fajne przyspieszenie tez na malych obrotach. Bo na wysokich to juz burza jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pon 9:39, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Babel Na regulowalnym i stałym v max będzie bardzo zbliżony,różnica jest na niskich obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 9:43, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to rozblokuję go na module. I mam takie jakby krótkie przełożenia. Na 3 biegu 80km/h idzie. I kręci się do 12 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 10:25, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mój na 3 ma ponad 100 i 10-11 tyś. Ale przywalenie łapie dopiero na 7 tysiącach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pon 15:36, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
V max na 3 tzn 3 bieg i jakieś 11 tyś powinno być około 110. Wtedy jest max odblokowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 20:15, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli ja już napewno nie mam żadnych blokad Tylko muszę gaźnik przeczyścic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Wto 9:10, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A istnieje jakas mozliwosc ze mam w skrzyni inne przelozenia wlozone? Mniejsze? I z tyłu mam na zebatce 40 zebow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 17:24, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Na 99% nie,jak ktoś chce zmienic prędkość to reguluje zębatkami a nie ingeruje w samą skrzynię biegów. Jaką masz z przodu zębatke?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Wto 18:31, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jaką mam. Trzeba zdjąć boczek i odkręcic tą osłone i bedzie widac? Czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 18:44, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
żeby zobaczyć przednią zębatkę nie trzeba odkręcać owiewki, odkręcasz tylko osłonę najbliżej łańcucha> Jest ona srebrna i plastikowa
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Wto 19:36, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Km7260 W nowej budzie może tak ale w starszych już trzeba:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|