Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:06, 11 Maj 2013 Temat postu: Docieranie, |
|
|
Siema.
odebrałem cylek z nowym nicasilem, wkładam do niego nowy kuty wossner, w serwisie polecili mi zrobic mieszanke 1:30 i na niej jeździć, docierać przez 100km jeżdżąc powoli bez wariactw i kręcenia jakie jest wasze zdanie jak powinienem docierać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:13, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Poczekaj do wieczora to Ci podeśle artykuł jak powinno się docierać nicasil )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Wto 6:07, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ja docierałem 300 z kawalkiem- padl po 568km -,- ale nie mowie ze po tych 300 ciagle wkrecalem tam raz na jakis czas i to padl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:43, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja docieralem (wlasciwie dalej docieram) 300km potem co jakis czas go co raz bardziej wkrecalem i narazie ponad 600km i chodzi igielka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 11:23, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli sam robisz mieszanke to wlej 1:50, jeżeli masz sprawny dozownik to nic nie dolewaj do benzyny, pamiętaj by przed jazdą rozgrzać silnik, pierwsze 80 km jeździj do 8k rpm, potem juz w miare normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 11:26, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
I przeczytaj ten temat:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Wto 11:41, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
docierał ktoś tak swoja rske?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Wto 14:16, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
cytuje z linku:
"Mimo że przykłądy przedstawione tutaj to silniki motocykli,
zasady te dotyczą wszystkich CZTEROSUWOWYCH silników:
Ulicznych czy wyścigowych motocykli, samochodów, skuterów śnieżnych, samolotów i tak...
nawet kosiarek do trawy !!
(niezależnie od marki, sposobu chłodzenia czy liczby cylindrów.)"
a jak wszyscy wiemy rs 125 to 2t
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudson dnia Wto 14:20, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:33, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
teraz to mam pytanie, TeDeX serio 1:50 ? ;p bo na motul 800 było napisane 1:30 właśnie wydawało mi sie jakoś dużo.. no i lałem tak 1:35/40 (fakt kopci trochę) to w końcu 1:30 czy 1:50 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:06, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Eh dudson. Rozpisałbym się na ten temat ale mi się nie chcę. Można spokojnie stosować tę motodę i jak będę docierał to zastosuję ją w moim moto. Otóż główną myślą tego sposobu jest wywarcie odpowiedniego obciążenia na pierścienie. A napisane jest ,że do 4-suwów bo jest tam opisana zmiana oleju i wypłukiwanie opiłków. Jeżeli nie można by tego było stosować w dwu suwach to było by to doładnie opidane.
Miałem wrzucić ten materiał co Tedex tylko zapomniałem o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:50, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie mam pojęcia co robić;D
planuje
0-30 km - na niskich biegach i obrotach do 6k
30-100 do 8k
100 - 200 - do 10 k i raz na jaksi czas wkrecac na max obroty
powyzej 250 już jeździć normalnie
co o tym myślicie ;d?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:03, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za metodą zawartą w poradniku )
Tyle ,że nie należy zapominać że to jest dwu sów i troszkę inaczej ten silnik działa. Jakbyś się zdecydował na tę motodę chętnie wymienię się wskazówkami )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Śro 16:25, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
2t od 4t różni się i to bardzo. w 2t wał, łożyska i tłok są smarowane poprzez mieszankę z paliwa a nie olejem silnikowym.nowy tłok i cylinder jest troszkę chropowaty i to sie musi powoli zetrzeć i mieć dobre smarowanie czyli lepiej nie dawać odrazu w pizde tylko pierwsze kilometry na niedużych obrotach żeby miał lepsze smarowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:38, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Lecz dzisiejsza technologia na tyle obrabia cylindry, że one naprawdę są robione z dokładnością do setnych milimetra (honowanie np.) Tak samo jest z tłokami. Więc nie wiem co masz na myśli chropowate skoro na gładzi powinien znajdować się jedynie film olejowy Zresztą jak powoli chcesz ścierać np. nicasil ?? Skoro jest to tak twardy materiał ,że jego ścieranie jest bardzo małe ?? Docieranie wtedy trwało by jakieś 1000 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Śro 17:08, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ale tłok i pierścienie już nie są takie twarde.
z resztą róbcie jak chcecie ja tam wole te 50km przejeździć na wolniejszych obrotach ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|