Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Docieranie,
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:06, 11 Maj 2013    Temat postu: Docieranie,

Siema.
odebrałem cylek z nowym nicasilem, wkładam do niego nowy kuty wossner, w serwisie polecili mi zrobic mieszanke 1:30 i na niej jeździć, docierać przez 100km jeżdżąc powoli bez wariactw i kręcenia Wink jakie jest wasze zdanie jak powinienem docierać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:13, 11 Maj 2013    Temat postu:

Poczekaj do wieczora to Ci podeśle artykuł jak powinno się docierać nicasil Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Wto 6:07, 14 Maj 2013    Temat postu:

ja docierałem 300 z kawalkiem- padl po 568km -,- ale nie mowie ze po tych 300 ciagle wkrecalem tam raz na jakis czas i to padl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:43, 14 Maj 2013    Temat postu:

Ja docieralem (wlasciwie dalej docieram) 300km potem co jakis czas go co raz bardziej wkrecalem i narazie ponad 600km i chodzi igielka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 11:23, 14 Maj 2013    Temat postu:

Jeżeli sam robisz mieszanke to wlej 1:50, jeżeli masz sprawny dozownik to nic nie dolewaj do benzyny, pamiętaj by przed jazdą rozgrzać silnik, pierwsze 80 km jeździj do 8k rpm, potem juz w miare normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 11:26, 14 Maj 2013    Temat postu:

I przeczytaj ten temat:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Wto 11:41, 14 Maj 2013    Temat postu:

docierał ktoś tak swoja rske?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Wto 14:16, 14 Maj 2013    Temat postu:

cytuje z linku:
"Mimo że przykłądy przedstawione tutaj to silniki motocykli,
zasady te dotyczą wszystkich CZTEROSUWOWYCH silników:

Ulicznych czy wyścigowych motocykli, samochodów, skuterów śnieżnych, samolotów i tak...
nawet kosiarek do trawy !!
(niezależnie od marki, sposobu chłodzenia czy liczby cylindrów.)"

a jak wszyscy wiemy rs 125 to 2t


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudson dnia Wto 14:20, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:33, 14 Maj 2013    Temat postu:

teraz to mam pytanie, TeDeX serio 1:50 ? ;p bo na motul 800 było napisane 1:30 właśnie wydawało mi sie jakoś dużo.. no i lałem tak 1:35/40 (fakt kopci trochę) to w końcu 1:30 czy 1:50 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:06, 14 Maj 2013    Temat postu:

Eh dudson. Rozpisałbym się na ten temat ale mi się nie chcę. Można spokojnie stosować tę motodę i jak będę docierał to zastosuję ją w moim moto. Otóż główną myślą tego sposobu jest wywarcie odpowiedniego obciążenia na pierścienie. A napisane jest ,że do 4-suwów bo jest tam opisana zmiana oleju i wypłukiwanie opiłków. Jeżeli nie można by tego było stosować w dwu suwach to było by to doładnie opidane.

Miałem wrzucić ten materiał co Tedex tylko zapomniałem o tym Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:50, 15 Maj 2013    Temat postu:

nie mam pojęcia co robić;D
planuje
0-30 km - na niskich biegach i obrotach do 6k
30-100 do 8k
100 - 200 - do 10 k i raz na jaksi czas wkrecac na max obroty
powyzej 250 już jeździć normalnie
co o tym myślicie ;d?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:03, 15 Maj 2013    Temat postu:

Ja jestem za metodą zawartą w poradniku Smile)
Tyle ,że nie należy zapominać że to jest dwu sów i troszkę inaczej ten silnik działa. Jakbyś się zdecydował na tę motodę chętnie wymienię się wskazówkami Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Śro 16:25, 15 Maj 2013    Temat postu:

2t od 4t różni się i to bardzo. w 2t wał, łożyska i tłok są smarowane poprzez mieszankę z paliwa a nie olejem silnikowym.nowy tłok i cylinder jest troszkę chropowaty i to sie musi powoli zetrzeć i mieć dobre smarowanie czyli lepiej nie dawać odrazu w pizde tylko pierwsze kilometry na niedużych obrotach żeby miał lepsze smarowanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:38, 15 Maj 2013    Temat postu:

Lecz dzisiejsza technologia na tyle obrabia cylindry, że one naprawdę są robione z dokładnością do setnych milimetra (honowanie np.) Tak samo jest z tłokami. Więc nie wiem co masz na myśli chropowate skoro na gładzi powinien znajdować się jedynie film olejowy Smile Zresztą jak powoli chcesz ścierać np. nicasil ?? Skoro jest to tak twardy materiał ,że jego ścieranie jest bardzo małe ?? Docieranie wtedy trwało by jakieś 1000 km Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Śro 17:08, 15 Maj 2013    Temat postu:

ale tłok i pierścienie już nie są takie twarde.
z resztą róbcie jak chcecie ja tam wole te 50km przejeździć na wolniejszych obrotach ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin