Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał_RS
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:31, 16 Paź 2011 Temat postu: Dusi się powyżej 8 tys. |
|
|
Witam.Mój problem polega na tym, że jak jade na full manecie apka nie chce przebić granicy 8 tys. obrotów a jak ujmę na 3/4 idzie dalej ale tylko na 2,3 i 4 biegu i to strasznie mozolnie. Rok produkcji apki 2009 i odblokowany tylko wydech wersja RM i to jest dziwne że jest zablokowana, sprowadzona z Niemiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: Pon 15:24, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
coś z zaworem wydechowym może.
świeca raczej odpada bo robiło by sie tak stale.
opcja 3 może to też byc regulacja gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
numinator
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 19:11, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wersja RM to nie czasami FULL POWER ? Czyli seryjnie bez blokad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał_RS
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:28, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie wiem a moja jest sprowadzona z Niemiec i je ma nie wiem czemu;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał_RS
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:31, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Sorry za post pod postem ale wiem co jej dolega. Zmierzyłem kompresje i wynosi tylko 6,5 bar;/
I jak wracałem to spadł mi przewód od chłodnicy co idzie do cylka i skoczyła temperatura i złapało tłok. I moje pytanie czy trzeba nabijać tuleje czy wystarczy zmienić sam tłok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 21:15, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
rozkręcisz i zobaczysz jak nie bd rys to sam tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Śro 19:23, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak samo i przyczyną był prawdopodobnie zasyfiony zawór, czyściłęm tez gaźnik, ale to raczej zawór, bo później działo mi się tak samo znowu i wyczyściłęm zawór i było ok. Ale skoro mówisz że kompresja słaba to by może to to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Śro 20:02, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Zawór nie ma nic do kompresji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Śro 20:30, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja wiem o tym, źle mnie zrozumiałeś. Chodziło mi o to, że przyczyną tego że muli może być kompresja bo pisał że ma słabą. Ale gdyby nie kompresja to prawdopodobnie zawór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał_RS
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:18, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A gdzie dokładnie on się znajduje? Bo nie ma u mnie nad tym kolankiem co idzie od wydechu go nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał_RS dnia Czw 10:19, 20 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 15:45, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
czyli masz stały bo zaślepka jest. Poczytaj o tym by było wielllle razy już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michał_RS
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:35, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ale jak by był stały to by było zaślepiona połowa okna wydechowego ,tak? A patrzyłem i jest pełny otwór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 22:32, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
czyli w ogóle nie masz czyli powyżej 8rpm powinna iść jak rakieta...
Mi się wydaje, że to wina zasyfionego gaźnika
Ale najpierw ogarnij cyl...
Dziwna ta twoja apka tzn. niby RM a nie RM bo nawet zaworu nie ma..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mileś
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:13, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, nie bede zakladal nowego tematu poniewaz mam podobny problem. Zatem moja rs 125 jest to wersja MP i jest z 2003 roku ma zdjeta blokade z modulu i od 8 tys idzie ladnie ale teraz sie cos zrobilo ze jak wchodzi powyzej 9.5 tysiaca to przerywa i nie wiem czym to moze byc spowodowane.
Z góry dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mileś dnia Sob 20:24, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 16:57, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
pewnie gaźnik zasyfiony zakładając, że nic przy niej nie kręciłeś tylko stało się to samo z siebie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|