Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:31, 24 Cze 2012 Temat postu: duży problem!!!:( |
|
|
witam
mam duży problem.
a mianowicie rozleciały mi sie tryby silnika (trybka plastikowe) koło sprzęgła!!
wiecie może od czego one się rozleciały? i czy gdzieś dokupie takie w przyzwoitej cenie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaziu92 dnia Wto 14:59, 26 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 21:56, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zdejmij dekiel i ogarnij czy ze sprzęgłem wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:03, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
już to zrobiłem. sprzegło wygląda w porządku. dokładnie to jedna zebatka jest kąpletnie zniszczona, a pozostałe dwie nie są za ciekawe!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:23, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jak myślicie kupić nowy komplet czy używane zebatki. cena jest ogromna nowego zestawu.!
czy te tryba muszą być plastikowe?
co sądzicie o tych [link widoczny dla zalogowanych]
wydają się jak by były z jakiegoś twardszego tworzywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wa-Wa
|
Wysłany: Śro 11:09, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
owszem muszą być plastikowe . One odpowiadają za napędzanie balansera , ale strasznie drogie są z tego linku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:03, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
drogi to jest cały zestaw 3 zebatek około 550 zł!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 20:04, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A czy te tryby miały odpowiednie zabezpieczenie przed spadnięciem z wałków. Moze któryś nie miał zabezpieczenia. A najlepiej kup jakieś używane i odpowiednio je załóż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:57, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak wszytko było dobrze zabezpieczone. tylko jedno trybo rozwaliło na części a w drugim zeby objechało! i nie wiem dlaczego się tak stało!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 20:50, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Stało się bo może nie były wymieniane?, z tego co kojarze producent przewiduje wymiane przy 16k km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pią 23:39, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tryby z linku są z rotaxa 123 dlatego są ciemno brązowe.W rotaxie 122 są jasne:).Taka jest różnica.Niestety to straszny minus rotaxa,mogli je zrobić metalowe,a może nie mogli właśnie,nie wiadomo.Wiem że przez ponad 20lat produkcji zawsze były plastikowe więc gdzieś musi tkwić sedno.
Zestaw nowych zębatek to bardzo duży koszt owszem,obecnie 525zl (katalogowo 650zl !!) ale jak zrobisz je raz to masz święte na dobre kilkanaście tysięcy km.Kupisz używki to nie masz nigdy pewności po jakim są przebiegu i czy po tygodniu jazdy się nie rozlecą znowu.Owszem możesz i na używakch oblatać sezon i będzie ok.Z 2 str wybrać się w trasę po takim "remoncie" na używkach to chyba jednak bym się spinał bo ewentualny transport motocykla do domu jak będę gdzies z 200km wyjdzie mnie tyle co nowe tryby.Tak jak kolega napisał,seriwsówka zaleca wymianę wraz z wymianą tłoka przy około 16 000km 3 trybów.Decyzje zostawiam do podjęcia tobie bo to twój motocykl:).
W razie czego nowe zębatki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać sprzedane,trzeba czekać na dostawę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moto125.pl dnia Pią 23:40, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|