Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 19:35, 03 Sie 2010 Temat postu: Dziwna sprawa z dyszą |
|
|
Yo!
Otóż ciągle irytuje mnie ten problem i nie mogę dojść czemu tak się dzieje, może by będziecie wiedzieli ?
Chodzi więc o to, że moja rs nie chce dobrze chodzić na dyszy 150,140, nawet na seryjnej nie chodzi jak powinna, a dodam tu, że rs seryjnie odblokowane który wychodzą fabrycznie (wersja RM) mają wkładane oryginalnie dysze 170 i na takich chodzą ekstra, ludzie nawet jak mają wersje taką jak ja wkładają dysze główne 140,150,160 i 170 i też im dobrze chodzi ...
A u mnie w ogóle nie chce... kręci się wtedy do niecałych 8rpm i uwaga! v-max jakieś 80
Co może tu być nie tak?
Próbowałem już wszystkiego, czyściłem i regulowałem zawór wydechowy, czyściłem gaźnik i filtr powietrza... A mimo to nadal nie da się tego tak wyregulować by to chodziło jak należy :-/
No i proszę mi nie pisać że źle reguluję bo pomyślałem sobie przez chwilę że rzeczywiście nie umiem regulować i pojechałem do pobliskiego mechanika i on też nie wie :-/
Co może być nie tak?
Burza mózgów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 20:41, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki masz moduł? Czarny czy niebieeski? Ja miałem niebieski i on właśnie blokuje do 8 tyś i 80 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 21:08, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
czarny odblokowany... ale to nie moduł bo na dyszy 120 się na postoju kręci do 12rpm ..
Ja się pytam czemu nie chce normalnie chodzić na dyszy 150 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel125rs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: o. Leżajska
|
Wysłany: Śro 14:37, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
może za niski poziom paliwa w komorze pływakowej?? Na wysokich obrotach przy dużej dyszy jej brakuje paliwa po prostu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Śro 17:26, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ale to na to wygląda jak by by było za dużo (chyba) bo jak dałem iglice na sam dół (najmniej paliwa) to było minimalnie lepiej... zresztą sami zobaczcie jak to chodzi na dyszy 150
http://www.youtube.com/watch?v=pjNutQUGPOg
No ale chociaż z drugiej strony daniel możesz mieć racje ... ale w tym przypadku należało by podgiąć blaszkę od zaworku wydechowego tak? ale w którą stronę ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adverion dnia Śro 17:31, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel125rs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: o. Leżajska
|
Wysłany: Pią 14:40, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nie wydechowego ale iglicowego jak już;p ale to podginasz blaszki pływaka. Aby zwiększyć poziom to doginasz pływak do środka gaźnika przez co później się zamknie zaworek iglicowy (idzie łatwo zczaic jak rozkręcisz i zobaczysz)
[link widoczny dla zalogowanych]
tu masz wedle serwisówki jak ma być pływak ustawiony, najpierw sprawdź czy masz dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pią 14:59, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
próbowałem na różne sposoby z tą blaszką i dalej kicha, to samo =/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franekrs
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:43, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
mam podobny problem tez na dyszy 170 gaznik vhsb 34 i tak samo jak dam iglice na max opuszcze min,. paliwa to wtedy minimalnie lepiej chodzi .ale sie wkreca powyzej 10 na luzie i biegach ale za to do 4 tys obr to karygodnie nie idzie wolnych ustawic gaznik czyszczony a tu dalej nic na ssaniu prawidlowo chodzi a tak to lipa wolnych nie ustawisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel125rs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: o. Leżajska
|
Wysłany: Pią 19:36, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
skoro na ssaniu chodzi dobrze to masz za ubogą mieszankę, jak tak bedziesz jezdzil to nie zdziw sie ze dziura w tloku wyleci:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Franekrs
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:12, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wiem wiem co potrafi zrobic to ale srubka jest wkrecona na max ... i tak gowno to daje ... doslownie gaznik prawie nie reaguje .... na dyszy 105 o wiele lepiej chodzi ... ale na 3 biegu brakowalo paliwa ... moze ktos cos nowego wniesie do tematu czego to wina? ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Franekrs dnia Sob 16:21, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|