Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DZIWNY PROBLEM Z ODPALENIEM APRILIA RS 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Pią 12:14, 03 Cze 2011    Temat postu: DZIWNY PROBLEM Z ODPALENIEM APRILIA RS 125

Witam, jestem nowym użytkownikiem i nie wiem czy dobrze piszę i w dobrym dziale, mam pewien problem a mianowicie:

Wczoraj zatankowałem po raz pierwszy do apki benzynę PB 98 na stacji"bliska". doradziło mi tak kilka osób żeby raz na jakiś czas zatankować 98, wszystko śmigało idealnie, lecz jak jechałem do domu, i wrzuciłem na "neutrala" to całkiem motorek zgasł, wgl nie chce odpalić, wymieniałem paliwo, sprawdzałem świecę,
motorek dopiero odpala jak wezmę go na "popych" przy 4x obrotach, i jakoś się rozkręca, jeśli ma mało obrotów gaśnie (traci moc).

Co prawda świeca daje małą iskrę lecz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ponieważ jestem w tych tematach zielony.

Proszę o pomoc.

Zły dział, przenoszę.Rysio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 17:22, 03 Cze 2011    Temat postu:

Witaj.Moim zdaniem gdy iskra jest zbyt mała to wymień na początku świece,lecz moim zdaniem wina leży w gaźniku,jakiś syf lub coś,więc wymień świece i przeczyść gaźnik - to powinno pomóc.Gdy to nie pomoże to będziemy dalej myśleć.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 19:02, 03 Cze 2011    Temat postu:

nie lej do moto 98
albo jakieś lewe paliwo, albo Ci świeczka padła kup brg 10 zwykła ngk ,
no i jeszcze pozostaje coś z filtrem gaźniorem zapchany albo cuś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Pią 21:27, 03 Cze 2011    Temat postu:

O.K, Wielkie dzięki, jutro kupię świecę i przeczyszczę gaźnik i dam znać czy to pomogło, bo mi pisali jeszcze na forum że może coś z kompresją, ale wątpię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Sob 15:20, 04 Cze 2011    Temat postu:

Gaźnik został przeczyszczony, lecz problem pozostaje,
ale po dłuższym czasie jak go odpalam to z rury wydechowej leci takie "kaszlnięcie, strzał"
Mówili mi że to może być od kompresji, i albo pierścionek poszedł i się uwalnia powietrze, czy coś takiego,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 17:23, 04 Cze 2011    Temat postu:

KOLEGO ten problem co opisałeś że zgasła i nie odpaliła a na pych jakoś tak i nie trzyma wolnych obrotów ja też tak miałem wczoraj i okazało się że zatarta weź zmierz kompresje i będziesz już więcej wiedział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamello7
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:23, 05 Cze 2011    Temat postu:

Paliwo 98 jest bardziej suche co za razem zmniejsza smarowanie. nie wiem jak wy ale ja leje olej do dozownika i do baku . czuje sie wtedy bardziej bezpiezny, jak wiemy sypią sie dozowniczki w rs. Kolego badaj kompresje i bd walczyc dalej
mi to wyglada na przytarcie....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Nie 11:26, 05 Cze 2011    Temat postu:

O.K, więc jutro sprawdzę kompresję i wam napiszę,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 14:40, 05 Cze 2011    Temat postu:

Świecę zmieniałeś?Z wydechu strzela gdy świeca nadaje się do wymiany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slr
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostromecko/k Bydgoszczy

PostWysłany: Nie 20:07, 05 Cze 2011    Temat postu:

Na 99% zatarta jezeli strzela z tlumika 1% zostawiam na swiece poniewaz caly czas byla dobra i jezdzil na niej bez problemu poprostu nie ma prawdopodobnie kompresji prosty sposob rowniez na sprawdzenie kompresji to zdjecie po prawej kapy (plastikowej) od magneta i pokrecenie nim przy wkreconej normalnie swiecy jak krecisz luzno wprzod i wtyl i nie ma wogole zadnego oporu tzn ze cylinder lub tlok albo pierscienie na tloku jeby w pizdziec a jesli jest kompresja to magneta tak latwo luzno nie przekrecisz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slr dnia Nie 20:35, 05 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Nie 21:30, 05 Cze 2011    Temat postu:

Sprawdzałem kompresję na razie "palcem" tzn. wziąłem odkręciłem świecę, włożyłem palec, i uruchamiałem go starterem, i palec mocno wypychało, więc kompresja jest, ale dla pewności jutro postaram się załatwić przyrząd do sprawdzania, ale najpierw kupię tą świecę i sprawdzę, chociaż jest stara i źle wygląda to daje iskrę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 16:10, 06 Cze 2011    Temat postu:

To nic, moja stara też dawał iskrę, i tragicznie nie wyglądała, a moto ciężko się odpalało, gasło kiedy zwalniałem, strzelało z tłumika itp. po wymianie świecy chodziła jak nówka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Wto 10:37, 07 Cze 2011    Temat postu:

O.K. Świeca dotarła na sklep, około 14 ją wymienię bo muszę jechać po ten szajs ;D i zobaczymy jak będzie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel428
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Libiąż

PostWysłany: Wto 20:01, 07 Cze 2011    Temat postu:

Świeca została wymieniona, tak jak olej, ponieważ ktoś powiedział mi że lałem zły olej ( za gęsty), wyczyściłem dozownik itd, wlałem castrol 2t (czerwony) jak mi zalecili, i nadal problem pozostaje, motorek odpala na popych od 4x obrotów, czy może to być wina słabej kompresji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 14:23, 08 Cze 2011    Temat postu:

ja stawiam tak jak wcześniej pisałem na za zatarcie objawy IDENTYCZNE jak w moim 5 dni temu i już cylek mam w motor-techu weź ściągnij głowice daj tłok na sam dół i zobacz czy nie ma rys na cylindrze albo wyciąg go najlepiej jednak pierw sprawdź kompresję manometrem NIE palcem!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin