Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnie muli do 3tys/obr
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 15:12, 11 Mar 2011    Temat postu:

Jak masz oryginalną dyszę to raczej nie wina dyszy no chyba że większa jest. Ale trochę się nie kalkuluje bo jak by była większa dysza to by dostawał więcej paliwa a nie za mało jak w tym przypadku. Kto nie wierzy że to zawór ma problem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pią 15:17, 11 Mar 2011    Temat postu:

fan eserek pl
Chłopcze zawór wydechowy nie otwiera się tylko od 8 tyś obrotów tylko jakbyś nie wiedział również od 0-2 tyś obrotów jest otwarty więc jeśli nie wiesz to po prostu się nie kłuć gościu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 16:48, 11 Mar 2011    Temat postu:

Tak, chodzi mi o jego maksymalne uchylenie, dzis ponownie sprawdzałem z zaworem i nic się nie zmienia.. sprawdziłem już wszystkie położenia iglicy wraz z regulacją i jest nieco lepiej, ale nadal nie jest prawidłowo..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pią 22:14, 11 Mar 2011    Temat postu:

ale on Ci gaśnie na niskich obrotach tak? Może to jest kwestia po prostu złego wyregulowania gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 22:56, 11 Mar 2011    Temat postu:

słaba kompresja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 23:11, 11 Mar 2011    Temat postu:

siwy_1994 motor jest po wymianie tłoka.
Motor odpala ładnie i trzyma niskie obroty lecz gdy ruszę leciutko lub gwałtownie manetką jest takie zamulenie i czasami nawet zgasnie (przedział do 3tys) musze kilka razy delikatnie otworzyć przepustnice dopiero wtedy się wkręci..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 23:12, 11 Mar 2011    Temat postu:

dziwne ale mam to samo bez zaworu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin