Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 20:01, 10 Mar 2011 Temat postu: Gaśnie muli do 3tys/obr |
|
|
Witam, mam mały problem rs nigdy mi to nie przeszkadzało ale pora sprzedać motor a z tym mankamentem nie będzie nikt tym zainteresowany. Problem polega na tym, ze cieżko jej się wkrecić od 1 do 3 tys/obr mowa tutaj o N jak i na biegach jest to samo. Próbowałem regulować gaźnik i to nic nie zmienia, to samo nie pomaga zmiana położenia iglicy. Jeśli przytrzymam ssanie chociaz minimalnie jest ok. (czyli tak jakby brakowało mu paliwa) tylko kiedy nawet iglica jest najwyżej a śróbka od mieszanki jest wykręcona prawie na maxa jest to samo, nic się nie zmienia ta dziura nie chce zniknąć. Jakieś pomysły ? Dodam, że kiedy ją kupilem na stożku było dobrze(wtedy iglica była maxymalnie w gorze) po kupnie zmieniłem igłe na środek i włożyłem filtr seryjny i problem od tamtego czasu powastał.[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnów, DLE
|
Wysłany: Czw 20:16, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
skręć śrubkę od mieszanki prawie na maxa i zobacz wtedy, może masz filtr powietrza brudny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 20:19, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko przed sezonem było czyszczone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 20:27, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
masz zawór sprawny tzn. elektromagnes języczek itd ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 20:39, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Elektromagnes wyrzucony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 21:08, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no i to na 100% wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 21:16, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zawór tutaj nie odgrywa aż tak wielkiej roli, może go lekko zamulać, ale nie aż tak że nie może się wkręcić ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 21:21, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No coś ty zawór odgrywa na niskich obrotach OGROMNĄ ROLĘ po prostu z zaworem nie zamula moto właśnie na niskich obrotach 1-3 tyś i miedzy 6-8tyś jeździłem z niedziałającym zaworem i wiem coś o tym a jak naprawiłem to nie ten motor tylko muszę jeszcze nowy języczek kupić i też tak maiłem miedzy 1-3tyś nie wkręcał się muliło go i gasł jak dałem ssanie na chwile już normalnie zamontowałem zawór i chodzi o wieleee lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 21:25, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Z zaworem jest identycznie .. widocznie miałeś problem z gaźnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 21:28, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jakoś u mnie znikł ten problem po zamontowaniu zaworu o 70% pozostaje regulacja gaźnika. Ps po coś on tam jest dawany jak by nie polepszał pracy silnika to by go poprostu nie było!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 21:33, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem po co on tam jest i jestem pewny, ze wina leży w czymś innym. dobra koniec offtopu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Czw 21:54, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wracając do tego zaworu wydechowego to jest jego wina i będzie strasznie mulił na tych niskich obrotach gdy go nie ma. Siwy ma w 100% rację tego co piszę i nie że ja sobie to też wymyśliłem ale widzę teraz po swoim moto bo jeździłem bez i miałem to samo a teraz jest super od kiedy mam zawór... Zresztą no kurwa ludzie po coś jest ten zawór więc jak go można wyjebać za przeproszeniem jest po to bo jest potrzebny jakby potrzebny nie był to by go w ogóle nie robili i jeszcze się kłóci że on jest nie potrzebny ... Jak mnie takie coś rozwala ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fan eserek pl
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 0:16, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
juzio13 poczytaj sobie troche o zasadzie działania zaworu.. ma sie otwierać po 8tys. a co za tym idzie powiększać okno wydechowe, na niskich obrotach po prostu je domyka za czym idzie większa moc i lepszy moment na niższych obrotach, a nie mulenie z tego powodu tym bardziej na N. ludzie ogarnijcie sie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fan eserek pl dnia Pią 0:18, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PeeTER
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 8:12, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zanim jeszcze wyźej zaczęto pisać o zaworze, elektor magnesie to pierwsze co mi przyszło na myś to moźe winna za duźej dyszy w gażniku i go zalewa ? Bo na stoźku raczej musiał mieć większą dysze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PeeTER dnia Pią 13:43, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bomba103
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytów
|
Wysłany: Pią 9:13, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem i również nie mam elektromagnesu. Wydaje mi się że nie jest to wina zaworu wydechwego, bo na ssaniu motor chodzi idealnie od 1 tys/obr. Co z tym zrobić ? Gaźnik regulowałem śrubkami lecz za dużo to nie dało. Czy to może być wina złego rozmiaru dyszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|