Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian890
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRA
|
Wysłany: Sob 15:07, 27 Lip 2013 Temat postu: Help Me ! ;d |
|
|
Cześć. Mój problem z Aprilią polega na tym, że na 3,4,5 i 6 biegu ma problemy z pokonaniem bariery 7k obrotów, tej, po której motor dostaje kopa. Gdy wkręcę go na pierwszym biegu, przy 8k obrotów zaczyna szarpać i powstaje tak jakby "odcinka" nie wiem jak to nazwać, a jeśli manetka jest otwarta do oporu to po pewnym momencie pojawia się odcięcie.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Sob 15:12, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
moduł odblokuj
zawór wydechowy jaki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Damian890
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRA
|
Wysłany: Sob 15:16, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
O to chodzi, że wcześniej motor chodził normalnie, blokada na module ogranicza obroty do bodajże 10,5 tyś., a nie do 8. Zawór wydechowy... nie mam pojęcia jak go nazwać, nie jestem prymusem w tych sprawach, w każdym wypadku jest zablokowany, mogę powiedzieć jedynie, że motor jest z 2000r. rotax 122.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian890 dnia Sob 15:16, 27 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Sob 15:24, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
zawór jest staly lub regulowany. Popatrz zaraz nad zlaczeniem cylindra z wydechem czy wychodzi linka z takiej osłonki jakby do takiego "bolczyka" ktory wchodzi w elektromagnes. Jezeli masz cos takiego to jest to zawor regulowany tak to wyglada [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Damian890
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRA
|
Wysłany: Sob 15:32, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Okey, sprawdzę to. Podsuwajcie dalej swoje pomysły, z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Sob 15:55, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
moduły były różne. jedne blokowały do 8k, inne do 10k, a jeszcze inne nie blokowały obrotów i wkręcała się do 12k, ale nie było płynnego przejścia na wyższe obroty w okolicach 7k.
jeśli wcześniej było normalnie, to powiedz od kiedy się to zaczęło jak np coś wymieniałeś albo coś robiłeś przy apce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Damian890
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRA
|
Wysłany: Sob 16:14, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
O to chodzi, że to się stało z dnia na dzień, nic przy niej nie grzebałem. Możliwe, że jest to wina świecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Sob 16:55, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zawór wydechowy sobie przeczyść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|