Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelek88
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 23:12, 11 Wrz 2012 Temat postu: IDZIE OD MALYCH OBROTOW |
|
|
Siema. Mam problem. Moja rs dostaje buta juz od 7,5 tysiaca do okolo 9 tysiecy. Pozniej moge ja pilowac no ale jest to bez sensu bo juz nie dostaje tego buta. 1,2,3,4 biiegi ida jeszcze w miare ale pozniej 5 juz zmula a na 6 zeby przyspieszyc to musze jechac z gorki.. moze Ktos i jakas pomoc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 12:56, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
twoja rs ma dostawać buta od dokładnie 8tys gdzie zawór się otwiera, a jeżeli na 6 faktycznie jest tak słabo no to remoncik niestety -.- niska kompresja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawelek88
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 13:59, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
sorry. obrotomierz bez swiatel mnie oszukuje, gdyz akumulator rozladowany.Idzie wlasnie od okolo 6k obrotow do 9 max. Ale to sie dzieje juz okolo 1,5 roku. nie przeszkadzalo mi to ale kumpel kupil i jego idzie calkiem inaczej. Kompresje mam 8.5 wiec jeszcze nie tak slabo. Otworzylem bak paliwa do góry. daje gazu na maxa a linka od zaworu nie reaguje.wiec to chyba to, teraz pytanie czy musze wymieniac ten zawor czy moge to jakas zaslepic ? cos takiego slyszalem. Poprostu narazie brak funduszy na zawor.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawelek88 dnia Śro 14:01, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 17:51, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
kurcze, jeżeli masz zawór regulowany tylko on nie działa to się ciesz. większość użytkowników forum którzy go nie posiadają by się o to pozabijali bo jednak to dość spory koszt a na samej zaślepce kijowo chodzi od 0 do 8k rpm. wyciągaj języczek wyczyść, ja dalej nie będzie chodził to linka itp. sprawdź jeszcze elektromagnes podpinając na krótko pod aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Śro 19:13, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Klasyczna dolegliwośc aprilki.Zawór albo do czyszczenia bo się zapiekł albo się główna zaworu urwała albo linka.W to że elektromagnes padł na 90% nie wierze bo to sporadyczna dolegliwośc ale zdaża się oczywiście.Jeżeli zawór będzie działał prawidłowo i kompresja jest tak jak mówisz to jeszcze należy sprawdzić filtr powietrza (wymienić najlepiej bo już ma pewnie z 10lat od nowości) i wyczyścić gaźnik i potem całość sobie wyrególować.Ten motor jest tak prosty w obsłudze że te kilka czynności powoduje że nagle z muła robi się "potwór" .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawelek88
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 21:37, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
gazniczek czyszcze regularnie filterek tez. Dbam o nia na tyle na ile mi kompetencje pozwalaja No wiec patrze ten zawor. Boje sie sam to ruszac no ale cos raz kozie śmierć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawelek88
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 8:20, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zdaje relacje- Zawor jest tak zapieczony, ze probujac na wszelkie sposoby nie dalo rady. w koncu uzylem kominerek i ciagnac z calej sily jaka tylko mam nic sie nie ruszył. Czeka mnie sciaganie cylindra i jakas probowanie wybic go od srodka.Tu pojawia sie moje pytanie, czy konieczna bedzie zmiana uszczelki pod glowica?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 12:09, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
każdorazwoy demontaż elementu - nowa uszczlka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Nie 20:03, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
też miałem taki problem z zaworem, teraz aż wstyd się przyznać jak go wyciągnęliśmy 0_o bo bez demontarzu cylka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 21:07, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
WD-40 i nie ma siły żeby nie wyszedł chyba że ma mikropęknięcia i się urwie przy wyciąganiu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Pon 19:01, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
w moim przypadku wd40 trochę się bałem go używać w cylku no ale po chwili namysłu stwierdziłem że się przepali no półmetrwa łyżka do ściągania opon od strony wydechu i w końcy wyszedł na szczęście obyło się bez uszkodzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|