Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matik
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 22:15, 27 Lut 2008 Temat postu: jak najlepiej dotrzec rs 125?? |
|
|
witam tak jak w temacie jak wiadomo po remoncie gdy zmieniamy tłok cylinder trzeba dotrzeć motorek i tu jest moje pytanie jak zrobić to najlepiej zeby moto było żwawe i po dotarciu osiągneło swoja maksymalna moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krystianrs
Gość
|
Wysłany: Czw 20:57, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem Niemusisz specjalnie go docierać ponieważ Aprilia Rs 125 posiada nikasyl w cylindrze.No moze pierwsze 100 km musisz uwazać i nie szaleć zbyt ostro.Pozdroo
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekRS
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 22:14, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ale gdy jest wbijana nowa tuleja a nie nicasil??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kichak
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dziewin/k.Bochni
|
Wysłany: Sob 22:23, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem trzeba przez jakis okres czasu pojeździc spokojnie. Nie szalec nie wkręcac go na max obrotów bo to psuje niedotarty silnik.Najlepiej tak jak mówie pojeździć przez jakis czas spokojnie To jest trudne no ale trzeba ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiekRS
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 21:33, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
To wie ktos jak to dokładnie zrobic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radgur
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Otmuchów
|
Wysłany: Wto 22:47, 25 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Docierać jak każdy motor :] Prze pierwsze 100km nie więcej niż 50km/h, potem można troszke szubciej, jak to tuleja, to docierać najelpiej 500km jak nicasil 200-300 wystraczy, oczywiście dolewać olej do paliwa (ma być stosunek 1:25), no i oszczędzać motor przedewszystkim. Nie przegrzewać, nie dawać w obroty i jeździć na różnych obrotach (czasem tak że przygasa xD). Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yakotako
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: 3miasto/Tczew
|
Wysłany: Śro 15:05, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli toczyć się na 2 biegu 50km/h i wtedy można być spokojnym że nic się tam nie dzieje złego? pytam bo mnie też może spotkać docieranko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yakotako dnia Śro 15:05, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 19:35, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no tak najlepiej ostroznie
ja nie zapomne jak skuter docierałem... 700 km 40km/h v-max OMG...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tuplex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:58, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Taa jeździcie 20km/h lejcie 5L oleju na 2L wachy a potem narzekajcie że Wam sie pierścionki zapiekły :S
Co do docierania jest kilka wersji/opcji jak chcesz żeby latał Ci elegancko-dotrzyj metodą motoMana
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to stosowane w 4T nikt tak naprawdę nie jest pewien czy działa to w 2T ale myśle że tak jak skończe robić DT to dotre ją metodą MotoMana bo nie mam czasu na wolne docieranie zrób jak uważasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Czw 14:24, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dobry artykuł tylko jak ktos ostrozny to i tak mu nie uwierzy.
co do silnika to przeciez i tu i tu jest tłok ( 2t i 4t ) wiec chyba tak samo to działa ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tuplex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:52, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No fajnie że przeczytałeś posty na yamahadt.info w tym temacie ale 2T a 4T sie innaczej zachowują i mają inne smarowanie tak czy srak ja tak dotre DT i sprawdzę jak będzie chodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tragarz
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:51, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
około 300 km przejedz nie przekraczając 6tys obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 18:25, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
tuplex - dupe to ty liżesz dla swojej starej cwaniaku jebany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 22:09, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ej po to sa blokady zeby dobrze dostrzec!!
250-300km max 6tys nastepne 200km czasami mozna przycisnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:01, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A odnośnie dozownika,
To zwiększyć mu dawkę oleju ?
Czy poprostu zostawić taka jak jest, i dolewać trochę oleju do benzyny czy jak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|