Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak poznać czy rs zablokwane
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hiszpan
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 23:58, 25 Mar 2009    Temat postu:

hmmm a napisz ile ci leci,
nie masz zaworu - masz zaslepke to znaczy ze bedzie mial muła lecz po 7-8 tys obrotów musi miec dojebanie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrykrs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:11, 26 Mar 2009    Temat postu:

no ja tez mam 96' i leci 120:/ mam jeden spaw na wydechu mozliwe ze tam siedzi przyczyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:43, 26 Mar 2009    Temat postu:

Są dwie przyczyny jak leci 120, albo wydech albo niedziałający zawór wydechowy.

A co do wydechu to najlepiej jest wziąć gumówkę, zrobić sobie tak jakby okienko i sprawdzić przez nie czy jest w środku zwężka czy nie, jak nie ma to zaspawać okienko, a jak jest to rozciąć na pól dyfuzor i wyjąć zwężkę, później tylko trzeba to ładnie zaspawać.

Jak coś to mam na sprzedaż odblokowany dyfuzor i końcówkę (trochę przerysowana)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrykrs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:23, 27 Mar 2009    Temat postu:

nie to u mnie zawór na 100 % bo linki nie ma od tego elektromagnesu do zaworu

no i wyjałem cały zawór to 100 na trójeczce robi;D ale bez zaworu ma słaby dól troche i trzeba bedzie założyc działajacy;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patrykrs dnia Pią 22:14, 27 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Czw 20:22, 04 Cze 2009    Temat postu:

to jak wersja gs jest fabrycznie odblokowana to do ilu powinna krecic obrotow? bo ja tez mam gs i mi leci do 10.5 tys obrotow... i tez mam 1996 r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: cieszyn

PostWysłany: Pią 14:34, 05 Cze 2009    Temat postu:

a jaką masz kompresje bo może szykuje się remoncik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Pią 17:22, 05 Cze 2009    Temat postu:

no mialem 8 barow a teraz 4,5;/ wiec zatarty... i nie dlugo bedzie remoncik... a dlaczego to ma tez jakis wplyw na to do ilu obrotow kreci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pią 17:38, 05 Cze 2009    Temat postu:

4,5 to nie znaczy ze zatarty tylko zużyty
a dlatego nie kręci bo mocy nie ma:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: cieszyn

PostWysłany: Pią 17:56, 05 Cze 2009    Temat postu:

jak masz tak mało to musowo musi być remont tylko uważaj po remoncie bo to będzie prawdziwy szatan na drodze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Pią 18:08, 05 Cze 2009    Temat postu:

ale jak mial 8 barow to do 10.5 krecil... a zatarty chyba jest bo kolo zblokowane jest jak na bieg wrzuce... jak bedzie szatan to swietnie o to wlasnie chodzi ;d i po za tym jak mial te 8 barow to mial takie kopyto, ze szok ;D a slyszlaem ze kompresja musi byc miedzy 11.5 a 13.5 to troche slaba tak czy tak ta kompresja byla

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GlizdaaJWA dnia Pią 18:11, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hiszpan
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Pią 22:11, 05 Cze 2009    Temat postu:

11,5 a 13,5 to zajebista kompresja ;0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 7:37, 06 Cze 2009    Temat postu:

tyle to nowe mają (około 12).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Sob 15:00, 06 Cze 2009    Temat postu:

no a jak jest po remoncie to ila powinna miec? barow?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 20:59, 06 Cze 2009    Temat postu:

tyle ile nowa to chyba oczywiste Smile pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin