Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto 23:52, 24 Mar 2009 Temat postu: jak poznać czy rs zablokwane |
|
|
Po czym moge sie dowiedzieć czy moja rs jest zablokwana,nie mam obrotomierza,jest cos mułowata czysciłem gaźnik nic nie dało jest to aprilia rs 125. wersja gs. gaźnik 34 dysza 155.od kilku dysicy dostaje troche kopa ale to nie jest to.a i tak jak by mam odcięcie.jak dam gazu na luzie to słychac normalnie odciećie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 7:13, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Moduł zablokowany kręci Ci się do 8 tysi.Musisz poczytać artykuły na tej wspaniałej stronce o odblokowywaniu i dasz rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 7:14, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
aa jak jest moduł zablokowany to ile poleci ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 11:21, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
z tego co slyszalem to okolo 120km/h
a masza regulowany zawor wydechowy?masz linke ktora wychodzi takiego trojkacika nad wejciem wydechu ktora idzie do elektromagnesu kolo cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dainese92 dnia Śro 11:23, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 13:08, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mam ale mam to nie sprawne.. więc wyjełem zawór i mam cały czas tak jakby otwarty. mam miejszą wydajnośc na wolnych a wiekszą na wysokich obrotach.. jak wsadzięłm to miałem większą wydajnosc na wolnych ale miejsza na wysokich.wiec mam go wyjęte i uszczelnione tam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hiszpan
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 13:52, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
coooooo?? jak masz moduł zablokowany to 90km/h leci a nie 120
moduł blokuje obroty!!! podajże do 8 -9 tyś obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 14:57, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to chyba mam zablokowany co ?.Go da samemu odblokować prawda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
yakotako
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: 3miasto/Tczew
|
Wysłany: Śro 15:07, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wypalasz w plastiku modułu dziurkę (lutownicą?), przecinasz ten drucik, który jest widoczny na zdjęciu, izolujesz taśmą żeby w razie "W" nie było zwarcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yakotako dnia Śro 15:08, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 22:46, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ale słuchajcie nawet jak mam blokadę na module to i tak nic nie da jak ją zdejmę ? przecież nie mam zaworu.mam go wyjęte i tam uszczelnione.a blokada z modułu polega na odblokowaniu zaworu to co wtedy jest ? tłumik ?zablokwany ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hiszpan
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 22:49, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
do ilu ci kręci obrotów??
zobacz czy masz spawy na wydechu, lub jaki masz napis na dyfuzorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 22:51, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
`nie mam obrotomierza,tłumik nie był cięty widać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 22:53, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
teraz doczytałem ze jak kolesie mnieli blokad na tłumiku kręciła im 9tys. a jak zdjeli to 12 tys. ale dziwi mnie jedno bo to jest wersja gs i by była blokwana hmm ? pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hiszpan
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 23:10, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie możliwe że masz gs może masz tylko gaźnik na 34mm bo gs nie ma fabrycznie blokad żadnych
nie pisz post pod postem;)
który masz rok rs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniluk92
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 23:19, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
1996. a jestes pewien ze nie ma blokad ?...
na tłumiku też pisze GS.na moje to jest gs.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|