Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pią 20:19, 13 Maj 2011 Temat postu: Jak wygląda montaż Xenonów w RS? |
|
|
Hey. Chciałbym kupić sobie xenon do aprili, wiem że trzeba kupić żarnik i przetwornicę. Ale mógłby mi ktoś powiedzieć jak to popodłączać? Żarnik bedzie pasował idealnie w miejsce w kloszu w moto? Przetwornicę do czego podłączyć? Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kamello7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:32, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kable we wtyczke wpinasz i jest git. ja mam xenon P.s luknij w moj temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pią 20:42, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
które kable we wtyczkę, od przetwornicy? a żarnik pasuje idealnie do klosza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamello7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:47, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W mojej rs żarowka h11 to żarnik h11 i wszystko idealnie, masz kable od przetwornicty to je wciskasz tam gdzie zwykłą zarowke wkładasxz. potem masz 2 przewodziki z przrtwornicy do żarnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 0:26, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma nic prostszego
nic nie trzeba przerabiać , wszystko wpinasz pod przewody które już masz , chowasz przetwornicę i jezdzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Sob 7:18, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
czyli tak:
zarnik w miejsce zarowki, przewody zarnika do przetwornicy, a przetwornice do wtyczki do ktorej byla kiedys zwykla zarowka podlaczona, dobrze mysle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DedE
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:39, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak , A przetwornice chowasz gdzies pod owiewke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Nie 19:45, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ok dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 13:38, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Podpinam się pod temat bo nie opłaca się mi nowego zakładać. A więc kupiłem dziś xenona jakiś Made in germany ale mniejsza dałem 180zł za 2szt bo to do samochodów było. Przetwornica slim H1 oczywiście i tak ogóle wszystko świeci i git tylko problem zaczyna się przy włączaniu po prosu jakby mu prądu brakowało moto musi parę sec pochodzić bo jak odpalę i od razu zapalę światła żarnik mignie i się już nie zapali, przełączę drugi raz i jest git. I druga rzecz troszkę miga na wolnych obrotach 1200~~obr ale tym się nie przejmuję bo dam trochę wyższe. A z tym zapalaniem mnie to trochę denerwuje bo niekiedy od razu włączam światła i jadę a jak mi się nie zapali.... a w dzień tak nie widać i wy też tak macie i jakieś ewentualne rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Nie 13:57, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
moze aku slaby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 13:59, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no nie ukrywam że jest słaby ale na bieżąco jeżdżę i powinno go po 10 sec jak odpalę naładować przy włączonych światłach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 17:38, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
akumulator ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 17:49, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ok dzięki adi Mam jeszcze ostatnie pytanie jaki kupić 9ah (oryginalny) czy 10ah albo 11 jak wogóle takie są ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|