boku95
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:07, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Szlif ew honowanie cyl- 20-50 zł, jeśli już na to za późno- używki 400-600 zł +
nowy tłok Wossner 280-330zł
jeśli wał jest ok to nic, ewentualne centrowanie do 50 zł, używany (w dobrym stanie wał) 150 zł
jeśli jest jebnięty wał to korba od 100 zł
łożyska na wale przy remoncie raczej wypada- skf 35-60 zł (zależy czy dobrze poszukasz) szt x2 (możesz wymienić też inne jeśli jest taka potrzeba)
uszczelniacze- 5 zł za zwykłe (x2) są też takie lepsze z warstwą ( nie pamiętam jak się nazywa) bodaj 15 zł za szt
świeca 15 zł
zestaw uszczelek 80-140 zł (za komplet do całego silnika)/ 40-80 zł góra silnika, jeśli chcesz coś tworzyć na sylikonie) ewentualnie arkusze z których powycinasz uszczelki a3 5szt różne grubości 80 zł.
Więc 500 zł musisz liczyć na start. Czyli tłok, cyl szlif/hon, wszystkie uszczelki, łożyska, uszczelniacze. To tylko tak mnie więcej, bo zależy w jakim stanie jest reszta silnika itd. To jest taki standard, jeśli jednak wał jest do wyjebania a cylinder nie nadaje się do szlifu to cena startuje od 1400 zł +, niech dojdzie coś "pobocznego"-skrzynia, sprzęgło, magneto, stator to się nie wypłacisz, a raczej taniej będzie kupić sprawny silnik na chodzie, obadać wał itd, wsadzić nowy tłok, honowany cyl, uszczelnić i miód maaalina.
Nie liczę kosztów przesyłki, olejów itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boku95 dnia Czw 18:11, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|