Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
apka2222
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:33, 12 Sie 2011 Temat postu: Kila problemów dotyczących Aprili RS 125 |
|
|
Witam założyłem nowy temat bo nigdzie nie umiałem znaleźć tego o co mi się rozchodzi.A mianowicie gdy odpalam motor na zimnym silniku bez ssania moto odpala za pierwszym bez żadnego problemu i utrzymuje obroty na poziomie 1.5tyś gdy się rozgrzeje tak do około 60-65 stopni to bez problemu wkręca się do 12tyś.Ale jak na rozgrzanym silniku załączę ssanie to tak jak by go zalewało i gaśnie .I dzieje sie jeszcze coś takiego że jak chodzi na wolnych obrotach i podciągnę go do 6tyś to jak obroty spadają zatrzymują sie na 3 tyś i zostają dopiero po jakiejś chwili opadają na 1,5tyś. Co to może być ?Po drugie jak jest nagrzany to nie idzie nim ruszyć puszczam sprzęgło dopiero przy ok 4tyś i jak mam puszczone i już się turlam i chcę dodać gazu to moto robi buuuuu i muszę od razu wcisnąć sprzęgło bo zaraz by mi zgasł.Iglice mam za tym pierwszym oczku od dołu.Nie wiem co to może być. P OM O C Y
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 21:12, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To, że na rozgrzanym silniku po dodaniu ssania go zalewa to raczej tak powinno być a reszte to do regulacji gaznik+świeca+filtr powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 21:44, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No co kolego wyreguluj gaźnior, a jak to nie poprawi sprawy, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Sob 12:24, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no ja z tym ruszaniem też tak miałem, w sumie nadal mam ale jak podniosłem iglicę to już jest ostatni ząbek czyli tak jak autor ma to się poprawiło ale nadal tak się dzieje i zastanawiam się nad króćcem czy nie puszcza powietrza bo faktycznie jest troszkę popękany ale niedużo i nie wygląda jakby miał przepuszczać. Ale najważniejsze to zobacz na początek na filtr powietrza czy nie masz tą gąbkę zabrudzoną lub coś ja tez tak po kolei sprawdzałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xDante
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Sob 20:23, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam to samo z tym opadaniem obrotow jak jest motor rozgrzany. Trzymaja sie na poziomie 3 tys i czasami nawet nie opadna do tych 1,5tys. Ja zazwyczaj lekko puszcze sprzeglo zeby opadly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 20:40, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
obniż obroty na śrubce przy gaźniku (wolne) a będą normalnie spadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 7:31, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
siwy_1994 napisał: |
obniż obroty na śrubce przy gaźniku (wolne) a będą normalnie spadać |
Nie będą normalnie spadać, to nie jest kwestia regulacji, bo regulacja to wielka filozofia nie jest.
Pozatym te 2 śróbki to za wiele nie robią bo one odpowiadają tylko za wolne obroty, można nawet se powkręcać jak się chcę, i będzie się źle ruszało do 4 tys a potem za średnie już iglica.
Dużo osób ma ten problem hmm nawet ja miałem ten problem i po remoncie nadal mam.
Ale obiecuje wam że znajde przyczyne tego zawieszania się na 3 tys.
Dudziu pisał że mechanik powiedział mu że to jest wina akumulatora.
Może spróbujcie włączyć wyłączyć światła kiedy się wam zawiesi i zobaczcie co się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 12:03, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No mówisz że to nie to ale u mnie znikło po tej czynności a jakby to była kwestia zwykłej regulacji gaźnika to chyba 20 osób by o tym nie pisało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xDante
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 19:37, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Siwy, ale jesli motor normalnie jezdzi to po co znow bawic sie z gaznikiem tylko po to ze sie obroty troche zawieszaja... Mi to nie przeszkadza zbytnio.
Daderga ja tez robie tak swiatlami i dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 21:25, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
xDante napisał: |
Siwy, ale jesli motor normalnie jezdzi to po co znow bawic sie z gaznikiem tylko po to ze sie obroty troche zawieszaja... Mi to nie przeszkadza zbytnio.
Daderga ja tez robie tak swiatlami i dziala |
No nie wiem u mnie było to samo i po przejechaniu 1500 km po rmeoncie kapitalnym nowy wał etc, wypaliło tłok od dołu,i psia ryba wie co to było do tej pory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 21:57, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
daderga: na stronce motor-techu chyba są zdjęcia i jaka przyczyna "zniszczenia tłoka" weź zobacz może będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 22:06, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie nie wstawił tej fotki, może kiedyś wstawi, ale naprawde jak odkręciłem głowice to nie mogłem uwierzyć, Tłok a w nim dziura o wielkości palca wskazującego. Wyobrażasz to sobie ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 22:58, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
po tym ostatnim remoncie.... lol kiedy to było? Sory za OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 8:20, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ostatni remont to nawet nie skończony, jeszcze to było 2 miech temu.
A wcześniejszy był w zime.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|