Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka problemów (niskie obroty, itp)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Popek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:21, 07 Kwi 2011    Temat postu: Kilka problemów (niskie obroty, itp)

Witam, ostatnio zrobiłem remont silnika (nowy tłok, pierścienie itp. cylek był dobry - najlepszy fachowiec mi powiedział).

Więc tak:

- poniżej 3000 obrotów dodając gazu motocykl gaśnie
- wkręcić się go da aby ruszyć tylko przez "wtrysk" ssania
- obroty czasem nie spadają (przegazuje do 4000 i tam zostaną)
- MOTOREK W OGÓLE NIE REAGUJE NA REGULACJE GAŹNIKA (można wkręcić obroty do końca, wykręcić i nic, tak samo z powietrzem, nic się nie zmienia nawet jak na max wkręce)
- jak mam luz i go gazuje to czasem zostanie na 4tyś obrotów, potem po jakiś 20 sekundach spadnie do 2tyś obrotów...
- na jedynce nie da się ruszyć poniżej 4000 obrotów (trzeba palić sprzęgło)
- powyżej 7000 obrotów idzie jak wściekły (ale do 7tyś wkręca się pół dnia...)
- sprzęgło czasem ślizga czasem nie (bez regulowania)


Powie mi ktoś co to może być?

Strasznie chujowo się rusza - motor w ogóle się nie wkręca (z pasażerem muszę startować z ok 8tyś obrotów i palić sprzęgło żeby nie zgasł)...


Przed remontem miał podobne - też dziura w obrotach do 4000 . Wkręcał się jedynie przez ssanie (tylko taki pół sekundowy wtrysk)...

Dodam że iglicę dałem na 2 od dołu szczebel i trzyma troszkę wyższe obroty przez co da się jeździć.


Z góry dzięka za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 16:17, 07 Kwi 2011    Temat postu:

wychodzi na to że za małą dysza główna, jeśli ze ssaniem jest lepiej...
A powiedz mi czy jak wymieniłeś sam tłok z pierścieniami, czy to coś ci dało, czy moto lepiej chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 16:19, 07 Kwi 2011    Temat postu:

tak samo mam , moto po remoncie wymiana tłoka i cylindra, tylko że właśnie na niskich obrotach nie to że nie da sięruszyć ale jak gwałtwonie odkręce przepustnice, to motor zamula, i dopiero wkręca się, i również jak stoji to obroty po dodaniu gazu nagle skaczą do 3 4 tys zostają,
potem znow spadają, ale wczoraj gaźnik regulowałem i zobaczymy czy to pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 17:14, 07 Kwi 2011    Temat postu:

daj igice na sam dół śrubkę od mieszanki odkręć o 4 obr i zobacz a obroty podciąg mu na lince tam gdzie ona wchodzi to gaźnika nad iglica wykręca sie taką śrubkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Popek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:05, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Teraz zrobiłem test - obkleiłem pół motora PLASTREM - tam gdzie potencjalnie miało by wchodzić lewe powietrze. Powiem tak : Motocykl teraz dużoooo lepiej wchodzi na obroty. Lecz nadal ma małą dziurę (ale 1,5 tyś obrotów i da się ruszyć - wykręcić) ma mniejszą dziurę itp.

Czyli muszę bardzoooo dobrze uszczelnić motocykl - miałem gumę na membranie skrębiałą - jeśli obklejenie plastrem pomogło to myślę że dam tam TROSZKĘ silikonu i powinno być dobrze.

Jak to nic nie da albo zupełnie naprawi moto to dam znać ^^

Znajomy mi powiedział (kiedyś vice-mistrz świata w motocrossie xD ) że moto łapie lewe powietrze - miał racje.

Dzięka i jak coś się zmieni to napiszę.


PS. Na ssaniu tylko przez ułamki sekundy jest lepiej (na normalnie rozgrzanym) potem go zalewało - tylko dla wykręcenia więc to nie dysza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Popek dnia Czw 18:06, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hubertuszek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:20, 07 Kwi 2011    Temat postu:

też mam problem z tym, że obroty się zatrzymują na 4 tys i nie opadają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Popek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:53, 08 Kwi 2011    Temat postu:

okej - membrana przepuszczała mi lewe powietrze.

Porobiłem to i jest dużooooo lepiej - ustawiłem w miarę gaźnik i mi teraz trzymie 1,5 tyś na wolnych - luz. Spokojnie da się wykręcić.

Czyli to lewe powietrze jest takie chujowe ... Posprawdzajcie szczelność silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin