Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Popek
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:21, 07 Kwi 2011 Temat postu: Kilka problemów (niskie obroty, itp) |
|
|
Witam, ostatnio zrobiłem remont silnika (nowy tłok, pierścienie itp. cylek był dobry - najlepszy fachowiec mi powiedział).
Więc tak:
- poniżej 3000 obrotów dodając gazu motocykl gaśnie
- wkręcić się go da aby ruszyć tylko przez "wtrysk" ssania
- obroty czasem nie spadają (przegazuje do 4000 i tam zostaną)
- MOTOREK W OGÓLE NIE REAGUJE NA REGULACJE GAŹNIKA (można wkręcić obroty do końca, wykręcić i nic, tak samo z powietrzem, nic się nie zmienia nawet jak na max wkręce)
- jak mam luz i go gazuje to czasem zostanie na 4tyś obrotów, potem po jakiś 20 sekundach spadnie do 2tyś obrotów...
- na jedynce nie da się ruszyć poniżej 4000 obrotów (trzeba palić sprzęgło)
- powyżej 7000 obrotów idzie jak wściekły (ale do 7tyś wkręca się pół dnia...)
- sprzęgło czasem ślizga czasem nie (bez regulowania)
Powie mi ktoś co to może być?
Strasznie chujowo się rusza - motor w ogóle się nie wkręca (z pasażerem muszę startować z ok 8tyś obrotów i palić sprzęgło żeby nie zgasł)...
Przed remontem miał podobne - też dziura w obrotach do 4000 . Wkręcał się jedynie przez ssanie (tylko taki pół sekundowy wtrysk)...
Dodam że iglicę dałem na 2 od dołu szczebel i trzyma troszkę wyższe obroty przez co da się jeździć.
Z góry dzięka za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Czw 16:17, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wychodzi na to że za małą dysza główna, jeśli ze ssaniem jest lepiej...
A powiedz mi czy jak wymieniłeś sam tłok z pierścieniami, czy to coś ci dało, czy moto lepiej chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 16:19, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tak samo mam , moto po remoncie wymiana tłoka i cylindra, tylko że właśnie na niskich obrotach nie to że nie da sięruszyć ale jak gwałtwonie odkręce przepustnice, to motor zamula, i dopiero wkręca się, i również jak stoji to obroty po dodaniu gazu nagle skaczą do 3 4 tys zostają,
potem znow spadają, ale wczoraj gaźnik regulowałem i zobaczymy czy to pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 17:14, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
daj igice na sam dół śrubkę od mieszanki odkręć o 4 obr i zobacz a obroty podciąg mu na lince tam gdzie ona wchodzi to gaźnika nad iglica wykręca sie taką śrubkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Popek
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:05, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz zrobiłem test - obkleiłem pół motora PLASTREM - tam gdzie potencjalnie miało by wchodzić lewe powietrze. Powiem tak : Motocykl teraz dużoooo lepiej wchodzi na obroty. Lecz nadal ma małą dziurę (ale 1,5 tyś obrotów i da się ruszyć - wykręcić) ma mniejszą dziurę itp.
Czyli muszę bardzoooo dobrze uszczelnić motocykl - miałem gumę na membranie skrębiałą - jeśli obklejenie plastrem pomogło to myślę że dam tam TROSZKĘ silikonu i powinno być dobrze.
Jak to nic nie da albo zupełnie naprawi moto to dam znać ^^
Znajomy mi powiedział (kiedyś vice-mistrz świata w motocrossie xD ) że moto łapie lewe powietrze - miał racje.
Dzięka i jak coś się zmieni to napiszę.
PS. Na ssaniu tylko przez ułamki sekundy jest lepiej (na normalnie rozgrzanym) potem go zalewało - tylko dla wykręcenia więc to nie dysza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Popek dnia Czw 18:06, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubertuszek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:20, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
też mam problem z tym, że obroty się zatrzymują na 4 tys i nie opadają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Popek
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:53, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
okej - membrana przepuszczała mi lewe powietrze.
Porobiłem to i jest dużooooo lepiej - ustawiłem w miarę gaźnik i mi teraz trzymie 1,5 tyś na wolnych - luz. Spokojnie da się wykręcić.
Czyli to lewe powietrze jest takie chujowe ... Posprawdzajcie szczelność silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|