Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka problemów z rs !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 12:26, 02 Cze 2014    Temat postu: Kilka problemów z rs !

Siemanko !

Przedwczoraj regulowałem RS po zmianie wydechu na seryjny. Moto trzyma obroty (koło 1400 rpm). Jeździ elegancko,ma to zacięcie przy 5 tyś obrotów,ale to przez moduł. Wszystko jest niby ok,ale jest jeden problem. Jak jest zimna to wiadomo odpalam i czekam jak się zagrzeje. Jak już ma te 2 kreski i chce ją wkręcić to po odkręceniu pełnej manetki zgaśnie. Jak dam 3/4 czy połowę to jest ok. Jak próbuje to robić na ssaniu to wkręci się na pełnej manetce,ale przed rezonansem ją zmuli i przylewa jakby.

Wniosek jest taki,że tego paliwa w dolnej partii obrotów jest albo za mało albo za dużo,ciężko to wyczuć.

Kolejny problem jest z kompresją,a raczej z manometrami. Chłopak,który chce kupić RS poprosił o zmierzenie kompresji no to myślałem,ze bez problemu zmierzę. Okazuje się,że wziąłem z firmy manometr a on bije tylko 3 bary. Najpierw się wystraszyłem,ale potem jak trzeźwo pomyślałem to wiadomo było,że jest to niemożliwe. Sprawdzałem pod innymi moto i cały czas 3 bary. Nie ma znaczenia czy na tej gumowej końcówki czy jak go wkręcam w głowice. Na innym wczoraj pokazała 7,5 bara,a przed wczoraj ponad 9,5. No i bądź tu mądry i pisz wiersze. Dodam,że ten mój manometr teraz zamiast 3 cały czas pokazuje 5 bar,a dzisiaj rano pokazałem 12,a potem znowu. Oczywiście mierzone na ciepłym silniku i odkręconej manetce.

Pomóżcie,bo niby drobne sprawy,a irytują. I przepraszam,że tak się rozpisałem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:07, 02 Cze 2014    Temat postu:

co ma kurwa odkręcona manetka do sprężania? xDD z tego co się orientuję, to się sprawdza na zimnym kompreche, a co do tematu do masz zjebany manometr i tyle. świeca jaki kolor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pon 16:13, 02 Cze 2014    Temat postu:

Chyba każda tak RSka ma, że muli na początku.
Musiałbyś się kawałek przejechać i potem tak spróbować to nie powinno być takiego problemu.
A jeżeli nadal występuje to regulacja gaźnika się kłania.

Odnośnie manometrów to cóż Ci poradzę, musisz podjechać na jakiś serwis gdzie Ci to zmierzą jakimś dobrym. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 16:30, 02 Cze 2014    Temat postu:

Kuchar,ona nie ma muła tylko dusi się przy całkowitym odkręceniu.

Gawronek12, mnie uczono,że mierzy się na rozgrzanym silniku i otwartej przepustnicy.

Jeden z 3 manometrow jest zepsuty,ale pozostałe dwa jak mierzylem u kolegi to pokazywały takie same wartości,a u mnie inne to manometr jest sprawny.

Co do tej regulacji to dusza 128,świeca taka troszkę kawa z mlekiem a troszkę miedziana co sugeruje małą ilość paliwa.

Iglica jest na 2 ząbku od dołu. Dać jeden do góry ? Bo regulacja śróbką wiele nie daje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 17:22, 02 Cze 2014    Temat postu:

Miezyl kompresje w rs manometrem do diesel xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 17:47, 02 Cze 2014    Temat postu:

Gawronek12 napisał:
co ma kurwa odkręcona manetka do sprężania? xDD z tego co się orientuję, to się sprawdza na zimnym kompreche, a co do tematu do masz zjebany manometr i tyle. świeca jaki kolor?


Gamoń..


Kompreche mierzy sie tak jak wspomniał autor tematu, MENATA OPÓR OTWARTA I SILNIK ROZGRZANY!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 17:57, 02 Cze 2014    Temat postu:

fuckout2 się idioto nie śmiej,bo to w sumie jest możliwe. Ojciec ma stacje demontażu pojazdu to mają taki i taki manometr,ale mówiłem tym głąbom,żeby mi dali do benzyniaka. Very Happy

TeDeX powiedz mi mistrzu co sądzisz o tej regulacji ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 20:10, 02 Cze 2014    Temat postu:

Tzn, nie jest tak że jak już raz przepałujesz na obrotach to później nie ma problemu z wkręcaniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Pon 20:50, 02 Cze 2014    Temat postu:

Marchewa666 czsami tak jest,ale jak trzyma te 1400 rpm przez dajmy na to 10 sekund to znowu ma problem z wkręceniem na pełnej manetce. Jak ruszasz powoli to jest wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Czw 12:30, 05 Cze 2014    Temat postu:

Ma ktoś jakieś rady co do tej regulacji ? Iglica w górę,dół ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Czw 12:38, 05 Cze 2014    Temat postu:

Proponuje metodę prób i błędów.
Iglicę przestawić w RS to kwestia 3 minut. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Czw 18:25, 05 Cze 2014    Temat postu:

Dziś po kilkudniowej przerwy poszedłem przepalić RS. Zapaliła oczywiście od pierwszego strzała,pochodziła chwile. i standardowo jak chciałem dać gaz to zgasła,ale jak podkręcałem to się wkręciła,ale strasznie ją muliło i strzelała z wydechu benzyną,jakby miała jej za dużo. Potem przytrzymałem chwile na 10 tyś obr,żeby przepaliła i było już ok.

Jak chciałem regulować to zgasła i już nie odpali,bo na pustym to nawet Salomon nie pojedzie. Spalanie jak szybko policzyłem wyszło na poziomie 8 litrów gdzie NIGDY nie spaliła mi więcej jak 6,5 litra.

Te problemy pojawiły się,bo zmianie wydechu na seryjny. Jutro kupie paliwo i będę próbował to jakoś regulować. I jeszcze jedna rzez która mnie zastanawia. Świeca nie była w sumie tak bardzo zalana. Z zewnątrz wszystko wygląda na szczlene nic nie kapie,owiewki pod spodem nie są brudne. Może zawór membranowy albo króciec ?

Jesli chodzi o oddanie do mechanika to w moim mieście jest 2 i obydwaj mają stwierdzone niedojebanie mózgowe. Pierwszy wkłada stare części i robi tak,żeby do niego za tydzień wrócić. A ta stary zaworek iglicowy,a to stare sprzęgło itp.

Drugi natomiast u kolegi w RS zmieniał tłok do czego wyciągnął cały silnik i stwierdził,że nie poradzi sb z jego zamontowanie i wkładaliśmy go sami z kolegą. Wgl brak komentarza. Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edd dnia Czw 18:44, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin