Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Pon 19:18, 30 Lis 2009 Temat postu: Kilka pytań |
|
|
Elo koledzy. Co prawd każde pytanie jest na inny temat ale aby nie zasmiecac forum napisze w 1 temacie. Wiec:
1.Pytanie dotyczy napięcie na akumulatorze jakie pokazuje ekran LCD(ten co pokazuje tez temperature, czasy okrazen itp.) Otoz od czasu kiedy zakupiłem moj motor czyli od jakiś 3-4miesięcy napięcie na ekraniku jest non stop takie samo i wynosi 16,2 V. Akumulator ładowałem już kilkakrotnie więc powinno się chyba zmieniać. Ono się powinno zmieniać automatycznie czy to się jakoś kasuje ? Jeśli automatycznie to co mogło się zepsuć bo u mnie jest non stop 16.2 V.
2. Ostatnio zajrzałem do pojemnika z płynem hamulcowym i moim oczom ukazała się prawie czarna ciecz xD Słyszałem że powinna ona być koloru żółtawego wiec chyba czas na wymianę. Jeśli dobrze wyczytałem to na dekliku pisze że powinno się lać tylko DOT4. Polecacie jakąś firme czy to może bez znaczenia? Podałby ktoś linka z instrukcją krok po kroku jak wymienić ten płyn ? Bo może to śmieszne ale nigdy jeszcze nie robiłem takich rzeczy :p
3. Ostatnie pytanie tyczy się wydechu a dokładniej dyfuzora(wiem, wiem, było już tysiąc takich tematow ale chcę się zapytać o ten typ). Ma ktoś aprilie z 2005r wersja sf lub czy ktoś wie czy te wersje miały blokady na wydechu ? Ze wstępnych oględzin dyfuzora wynika że nie był on rozpoławiany. Można jakoś rozpoznać czy sa blokady na wydechu nie przecinając go ?
No i to by było na tyle xd Z gory podziękował za trafne wskazówki xDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 19:30, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
to dziwne co do tego wskaźnika ... u mnie maxymalnie jest 14.7 a jak kręce rozrusznikiem to powoli spada ale pozniej znowu wzrasta. ale nigdy nie jest takie samo.
firma obojętna aby DOT4
SF to z tego co slyszalem wersja z katalizatorem spalin ale nie jestm pewien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:56, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Squller wersja SF była blokowana na dyfuzorze. Poszukaj sobie w internecie poradnika wymiany płynu hamulcowego jest ich sporo. Co do napięcia to do akumulatora biegnie kabelek poszukaj go nie pamietam koloru. Zobacz czy jest jest nadciety a moze gdzies przerwany może przyśniedział? Szukał bym w tym winy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amadi

Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pon 20:05, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wydech możesz sprawdzić bez rozcinania. Bierzesz np gumowy długi wężyk albo coś tego typu. Odkręcasz końcówkę wydechu. Wkładasz wężyk w dyfuzor. Zobaczysz ile wejdzie wężyka i jak on wchodzi. Jeśli się gdzieś zatrzyma to pewnie zablokowany bo powinien być całkiem pusty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|