|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaFFF
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kolsko
|
Wysłany: Pon 18:14, 21 Kwi 2014 Temat postu: kilka pytan pare problemów/ ogólnie świeżak :P |
|
|
APrilie mam od tygodnia i mam pare pytań. Ogólnie troche sie wdupiłem z nią (zrobiona pod sprzedaż ) ale u mnie odzyska dawne walory
Obok lewej manetki po lewej stronie od klaksonu znajduje sie przycisk (nie moge dorzucić zdjęcia )nie mam pojęcia co to jest, będe niezmiernie wdzięczny jak ktoś mi opisze do czego to służy . Sprzedawca dzien przed sprzedażą zerwał linkę, zamontował jakąś nieoryginalną i jest teraz problem. Była strasznie luźna i ledwo co łapała. Naciągnąłem ją tak jak powinna być (biegi wchodzą lekko wszystko gra) ale gdy stoje w miejsu i na sprzęgle wcisnę jedynkę motocykl spada z obrotów (czasem gaśnie). Czy przyczyną może być to że linka nadal za słabo "chwyta" ? Po naciągnięciu linki od sprzęgła wystąpił następny problem. Mianowicie gdy stoimy "na sprzęgle" i przegazujemy motorek do np 6tys obrotów obroty spadają do 4 tys i na tej liczbie sie zatrzymują ( linka jest luźna nie ma żadnych oporów). Jeszcze jedna sprawa pytanie typowego świeżaka. Motocykl dzisiaj nagrzał sie do 70stopni (bawiłem sie gazem i tak wyszło ) zgasiłem go podniosłem bak , spojrzałem do wody od chłodnicy a ta była chłodna (podczas gdy motocykl był tak rozgrzany). To normalne? Czy może węże mogą być pozatykane i ta woda nie krąży ? Podczas jazdy utrzymuje sie temperatura 60 stopni. Dziękuje za przeczytanie tak długiej wypowiedzi i licze na dobre odpowiedzi Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Pon 18:26, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Przycisk jest od komputera, nad licznikami (zakładam że masz stara bude) startujesz i zatrzymujesz nim stoper np. Co do obrotów zostających czasami na 4tyś to też tak czasem miałem. Temperatura w normie, podczas jazdy zazwyczaj jest 60-70, nawet ponad może być Jak staniesz w korku w cieple dni to dojdzie w granice 80, ale bez obaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|