Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Sob 21:59, 10 Mar 2012 Temat postu: Kolejny brak kompresji - 3 wymiana tłoku |
|
|
Cześć, mam kolejny problem z moją rską. Po prostu nie mam już sił na nią. W maju 2011r zatarła mi się rs przed zapchany dozownik. Następnie wysłałem cylinder do Mototechu, gdzie wbili mi tuleje i wymieniłem tłok. Pojeździłem miesiąc i brak komprechy, po zdjęciu głowicy okazało się, że pierścienie się wywinęły i zapiekły. Jak się potem okazało były źle powycinane otwory w cylindrze i haczyły pierścienie. Mechanik więc zawiózł to do innej firmy gdzie poprawili te kanały i założyłem kolejny tłok, dodam, że wszystkie tłoki były wossnera. W środę wyjechałem motorem, przejechałem 400m i zgasł. Zaprowadziłem go do mechanika i jak się okazało znowu nie ma kompresji. Możecie mi powiedzieć czym to spowodowane? już nie mam sił na ten motor, tyle kasy wsadziłem a on dalej ten sam numer robi. Wina tulei czy te pierścienie od tłoków są jakieś lipne? Podpowiedzcie co robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 10:40, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie masz wyjścia, ja proponuję kupić nowy cylinder na nicasilu i spokój będziesz miał na spory czas... Swoją drogą to zmień mechanika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MateuszMotocykle
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Nie 13:43, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Też tak sadze wymień cylinder na nowy i może problem ustąpi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 14:14, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No tak cylek byłby dla niego najlepszym, ale tez najdrozszym rozwiazaniem.. Sądzę, że jest to wina tulei w cylindrze, tłoki wossnera sa najlepsze i to nie jest ich wina. Ja i sporo moich kumpli na nich jezdzimy i bardzo sobie je chwale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Nie 15:27, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mechanika właśnie zmieniłem, bo wydaje mi się, że tamten fuszere odwalił. Zaprowadziłem do innego, niestety w moim małym miasteczku naprawdę ciężko o dobrych fachowców. Cylinder to dla mnie najdroższe wyjście bo wtedy muszę dobierać jeszcze tłok, czyli cały komplet. 3 raz to już naprawdę się odechciewa wszystkiego. Włożyłem już ponad 1500zł a pojeździłem może łącznie 5 miesięcy. Może da się jakoś uratować ten cylinder? może szlif by pomógł? co myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 16:49, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym wysłał do Motor-Techu i dokładnie opisał im problemy (zdjęcia lub najlepiej stare tłoki-szczególnie ten z wywiniętymi pierścieniami) by się przydały, Woryna klepnie Ci szlif i dobierze tłok i musi chodzić. A i jeszcze rada dla Ciebie- wywal dozownik i rób bełta sam, olej Ipone 2t Racing lub Motul off road, kapnij mu troszkę więcej tego oleju niż powinno być, nic mu się nie stanie, wręcz przeciwnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 17:30, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
może korba jakimś cudem krzywa czy coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lezajsk
|
Wysłany: Nie 19:00, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
siwy_1994 napisał: |
może korba jakimś cudem krzywa czy coś |
. No dobrze mówisz, może byc jakoś korowód krzywy i rozpierdziela tłoki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Nie 20:16, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
korbowód wymieniany razem z pierwszym tłokiem. Założyłem korbę Jasila. Do Motortechu już nie wyślę bo to oni spieprzyli robotę i źle kanały powycinali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 23:05, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wątpię, że Ci Motor-Tech zwalił temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Nie 23:30, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tuleje wbijali w Motortechu, a nawet poprzednicy mówią, że to raczej wina tulei w cylku, więc kto inny jak nie oni? Skoro korba nówka i tłoki również a dalej dzieje się to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 15:46, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja w ciągu sezonu też zatarłem 4 tłoki i zawsze przycierało je od strony okna wydechowego, również robili mi to w motor-techu i również miałem nową korbę jasila przypadek? Do dziś nie wiem co było przyczyną ale podejrzewam że po prostu tłoki puchły do te tuleje to dno....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pon 15:49, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Bloodwyn napisał: |
Wątpię, że Ci Motor-Tech zwalił temat. |
No ciężko w to uwierzyć, bo tuleje najlepiej w Polsce wbijają, ale każdemu może się noga podwinąć i może spaprać robotę. Myślę, że powinieneś kupić nowy cylek + tłok 1600zł oryginał Aprilia. No chyba, że za jakąś małą sumę da się odremontować obecny cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 15:51, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Też polecam nowy cylek na nicasilu !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Pon 18:08, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a co myślicie o używce? znalazłem 2 komplety (tłok z cylindrem), jeden 10.3bara za 550zł i drugi 10.5 bara za 600zł. Opłaca się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|