Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawello
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 18:02, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mrowa151993 napisał: |
Pawello napisał: |
wykręcasz świece, przystawiasz manometr , manetka całą na full i kręcisz rozrusznikiem , powinno sie to robic na gorącym silniku |
Co to daje jak manetke odkrecasz? Juz ktoras osoba pisze to samo, ja tego nie rozumiem. |
to spróbuj pomierzyc z zamkniętą przepustnicą , zegar pokaze Ci mniejszą wartosc , a na pełnym gazie zobaczysz jak wskazówa pójdze w góre , tak sie powinno robic i juz , w kazdej literaturze tak pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ktos potwierdzi? Bo ja jakos w to nie wierze. Nie ma chu** zeby to zwiekszylo cisnienie w cylindrze bo jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 21:10, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
chyba jak odkręcić manetkę to zwiększy się dopływ mieszanki do cylindra co spowoduje zwiększenie kompresji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Śro 21:19, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
to wiem ale przy odpalonym silniku ,a czy tak samo sie dzieje przy mierzeniu kompresji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 21:21, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no oczywistość ponieważ układ dolotowy jest szczelny i jak będziesz mierzył kompresje na zamkniętej przepustnicy to ledwo co będzie mógł zassać i sprężyć i wynik na manometrze będzie niski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:27, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przy otwartej przepustnicy, cylinder napełnia sie maksymalnym ladunkiem.
Ciśnienie bedzie większe gdy spręża sie w komorze spalania przykladowo 10 cm3 mieszanki a 50cm3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Śro 21:29, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli jak na zamknietej mialem 9 to normalnie mam jeszcze wiecej? o ile? (tak mniej wiecej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Czw 10:20, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
0,2 przynajmniej ja tak mam u siebie o tyle tylko więcej czyli prawie żadnej różnicy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|