Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Nie 20:59, 10 Kwi 2011 Temat postu: Kompresja |
|
|
Witam dzisiaj mierzyłem kompresje w mojej apce i wszyło mi 8 barów co o tym sądzicie i ile wy macie bo mi się wydaje, iż to troszkę mało... Dodam że tłok od nowości pierścionki w dobrym stanie. rok '99 ; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Nie 21:38, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja tez ostatnio mierzylem, mialem 9 na zimnym silniku. Mysle ze 8 to jeszcze nia ma tragedii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 15:24, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mrowa151993 napisał: |
ja tez ostatnio mierzylem, mialem 9 na zimnym silniku. Mysle ze 8 to jeszcze nia ma tragedii. |
a jak mierzyc na cieplym? slyszalem ze nie mozna wykrecac swiecy jak jest silnik goracy bo mozna uszkodzic tłok czy glowicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 15:52, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
50 stopni to nie jest goracy silnik. A wytlumacz mi w jaki sposob to sie stanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 16:06, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
można uszkodzić gwint, bo jak wiadomo następuje rozszerzalność metali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 16:19, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale pomysl przy ilu... ja tu nie pisze o niewyobrazalnie wysokich temp. tylko o zwyklym cieplym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:35, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
RSiak93 napisał: |
mrowa151993 napisał: |
ja tez ostatnio mierzylem, mialem 9 na zimnym silniku. Mysle ze 8 to jeszcze nia ma tragedii. |
a jak mierzyc na cieplym? slyszalem ze nie mozna wykrecac swiecy jak jest silnik goracy bo mozna uszkodzic tłok czy glowicę |
zle slyszales
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 17:49, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no nie zle, gwint mozesz uszkodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 18:05, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
na ciepłym jest mniejsza kompresja niż na zimnym przynajmniej u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawello
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 18:05, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wykręcasz świece, przystawiasz manometr , manetka całą na full i kręcisz rozrusznikiem , powinno sie to robic na gorącym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:22, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
RSiak93 napisał: |
no nie zle, gwint mozesz uszkodzic |
powiedz mi w jaki sposob?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 18:41, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Gwint można uszkodzić, ale nie przez to że się wykręca na gorącym, tylko że się chujowo świece wkręca, krzywy czy coś takiego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Pon 18:43, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no to nawet na zimnym możesz tak gwint zjebać ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 19:07, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Pawello napisał: |
wykręcasz świece, przystawiasz manometr , manetka całą na full i kręcisz rozrusznikiem , powinno sie to robic na gorącym silniku |
Co to daje jak manetke odkrecasz? Juz ktoras osoba pisze to samo, ja tego nie rozumiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 21:53, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ZieLony_69 napisał: |
RSiak93 napisał: |
no nie zle, gwint mozesz uszkodzic |
powiedz mi w jaki sposob? |
przeczytaj moj post u gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|