Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domecko_marek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 20:00, 24 Lut 2014 Temat postu: kompresja 8 bar |
|
|
Witam jak mam taką kompresje wystarczy ze zmienie tłok czy jeszcze cos ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pon 20:03, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tłok+pierścienie+szlif/honowanie w zależności co masz, tuleje czy nicasil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pon 20:14, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Z ciekawości, ile kosztuje honowanie?
Robił to już ktoś u siebie, bo słyszałem przeróżne opinie - pora to zweryfikować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 20:14, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ile masz przebiegu? może sam tłok wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DwuSuwalski
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 22:15, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem szlif + polerka kanałów + tłoczek Vertex (którego nie polecam) i komplet uszczelek do cylindra za około 500zł. Nie mam porównania cenowego co do innych serwisów, ale oddałem do zaufanego gościa. Co do pytania w temacie, to lepiej od razu zrobić szlif i tłok nadwymiar. Bo nowy tłok średnio się dopasuje do już zużytego cylindra. Ale to też zalezy od stanu gładzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiterMaster1
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:24, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A tak z ciekawości, dlaczego nie polecasz Vertexa? Czytałem o nim całkiem dobre opinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Wto 23:46, 25 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
tez miałem vertexa i go polecam widac roznice z wossnerem ale tragedi nie ma i nie puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DwuSuwalski
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 11:19, 26 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Bo po przebiegu 1k kilometrów wygląda jak normalny tłok po 5k... A smarowanie było dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Śro 11:53, 26 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Normalny tłok czyli? Ja mam w rsce wossnerka a kolega ma vertexa, po dobrym dotarciu(~500km) i nabiciu przebiegu, u kolegi wpadło jeszcze 800km, a u mnie na blacie prawie tysiak, jego tłok padł, a ani nikt roboty nie zjebał, wszystko było dobrze zrobione. Ogólnie to jest tak, że lepszy vertex od meteora, ale każdy tłok znajdzie zwolennika, metory nie są złe, ale do rski nie radze, chociaż może to jakoś i wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|