Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spokey
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:43, 06 Wrz 2013 Temat postu: Ku***ski problem z linką sprzęgła... |
|
|
Cześć jeszcze na wakacjach pękła mi linka która miała dość dużą przerwę w klamce i w końcu, kupiłem potem zamiennik i też przerwa była duża o,0 i po nie całym miesiącu pękła... dziś kupiłem oryginalną i znów to samo założyłem linkę i luz masakrycznie duży nawet jak tam przy klamce jest to do regulacji i dam na sam koniec nadal jest duży luz a biegów nie idzie wbić... o co moze chodzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 18:15, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Masz jeszcze regulacje przy silniku tam sprawdz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysiek39
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:33, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mam dokładnie tak samo. Dzisiaj mierzyłem.Kupiłem zamiennik na allegro GM MOTO Made in Japan o wymiarach 98 cm około i 84 cm i gówno było za długie musiałem na patentach robić no i nie wytrzymała. Stara linka która była dobra miała długośc również 98cm ale pancerz 86 cm więc teraz takiej szukam i Tobie też radze. Jak coś znajdziesz daj znac. Eldo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 18:40, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To nie jest problem linki tylko regulacji ja wymieniałem i miałem dluższy zamiennik wyregulowałem tak jak ma być i trzymała umnie 2 sezony. A no i polecam naoliwic troche ją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 19:11, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Krzychu, ja dziś swoją skrócilem tzn końcówke obciąłem i wstawiłem "końcówkę awaryjną" narazie trzyma i nie odlatuje, ciekawe jak będzie podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spokey
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:48, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Gdzie jest ta regulacja przy silniku bo nie mogę jej znaleźć ;/ Linka wraz z pancerzem wchodzi mi w silnik tą taką pokrywę od strony sprzęgła No i dalej naciągam linkę na takie cuś wysprzęglak czy jak to się nazywa zapomniałem już a nie widze tam nieczego do regulacji, a co do linki to kupiłem oryginalna tutaj [link widoczny dla zalogowanych] świetna obsługa w ciagu 2 dni mi przyszła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spokey dnia Pią 20:53, 06 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 21:05, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
masz na lewym deklu silnika 2 śrubki plastikowe jedną od góry do wlewania oleju i na środku pod którą jest regulacja tylko uważaj na gwint bo łatwo zerwać a wysprzęglik drogi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spokey
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:09, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
I jak to kręcić? Normalnie według wskazówek zegara czy jakąś ianczej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 23:21, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Bierzesz nasadową 11 i odkręcasz w lewo(normalnie jak kazdą inną śrube), potem bierzesz imbusa i w zależność jak chcesz wyregulować w daną strone kręcisz - w lewo, popuszczasz, w prawo sprzęgło się "naciąga". Czyli jeżeli sprzęgło Ci ciągnie to kręcisz w prawo imbusem, tylko pamiętaj że każdy przekręcony milimetr jest ważny, wiec sprawdzaj co pare mm czy jest okej.
I uważaj gwint jest delikatny, jeżeli za bardzo przykręcisz to pęknie i chuj strzeli wypsrzęglik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spokey
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:43, 07 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ok wielkie dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|