Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

łańcuch do przełożenia 17/39
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WłoskaStrzała
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 12:27, 19 Sty 2011    Temat postu: łańcuch do przełożenia 17/39

witam jakiej długości powinien być łańcuch do przełożenia 17/39 w rs i czy lepiej kupić 17/39 czy 17/40?? Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk19941
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz/k/Poznania

PostWysłany: Śro 19:59, 19 Sty 2011    Temat postu:

Przełożenie 17/40 to oryginalne przełożenie i chyba nie bez powodu komuś płacono grubą kasę żeby dostosował idealnie przełożenie. Więc najlepiej takie zastosować.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk19941 dnia Śro 20:12, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 20:01, 19 Sty 2011    Temat postu:

idealne? czy ja wiem.... z oponami bym się zgodził ze ktos to liczył i tak ma być ale z napędem nie. napęd wybrali po prostu optypalny i nie ma roznicy w bezpieczenstwie jazdy tak jak w przypadku zmiany opony na inny rozmiar.

KUPUJ CALY ZESTAW !!!! ZEBATKI+LANCUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WłoskaStrzała
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 22:19, 19 Sty 2011    Temat postu:

aha bo myślałem że 17/39 to oryginalne przełożenie ale dzięki za odp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Śro 23:59, 19 Sty 2011    Temat postu:

@Adrianandernew, nie mogę zmienić samego łańcucha jak mam już wyciągnięty i zużyty? Powiedz dlaczego ;P

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamyq13 dnia Czw 0:00, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 12:39, 20 Sty 2011    Temat postu:

dlatego ze jak masz zużyty łańcuch to zębatki też są do wyjebania Smile
chyba ze wolisz sie bawic w rozbieranie za kolejne 2 tygodnie i zębatki zmieniać
zawsze wymienia sie caly napęd i koniec. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WłoskaStrzała
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 14:29, 20 Sty 2011    Temat postu:

A znalazłem na allegro napęd 17/40 za 266ZŁ cena tak niska bo łańcuch bezoringowy ale wzmocniony czy warto to kupić zębatki JT a łańcuch DID NZ 106 ogniw????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:29, 20 Sty 2011    Temat postu:

kamyq13 napisał:
@Adrianandernew, nie mogę zmienić samego łańcucha jak mam już wyciągnięty i zużyty? Powiedz dlaczego ;P


Bo tak jest, nic ci z nowego łancucha jak zalozysz je na stare zebatki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Wto 18:07, 25 Sty 2011    Temat postu:

Co by nie zakładać nowego tematu powiedzcie mi co będzie lepsze i czy w ogóle te napędy będą pasować do mnie (Aprilia RS MP '99r):

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i powiedzcie jaką mam wziąść konfigurację 14/39 czy 17/40 ?? Zależy mi głównie na przyspieszeniu, ale 150 chociaż chciałbym robic. Najlepiej żeby był napęd oryginalny. Pytam bo wkońcu nie wiem jaki jest oryginalny 14/39 czy 17/40


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk19941
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz/k/Poznania

PostWysłany: Śro 17:15, 26 Sty 2011    Temat postu:

~kamyq13 Te trzy napędy są dobre. A w oryginale masz zębatki 17/40.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk19941 dnia Śro 17:17, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Śro 19:06, 26 Sty 2011    Temat postu:

a jakie będzie lepsze przyspieszenie na 17/40 czy 14/39 ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Śro 20:05, 26 Sty 2011    Temat postu:

na 14/39 będzie lepsze przyspieszenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Śro 20:07, 26 Sty 2011    Temat postu:

a vmax radykalnie spadnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Śro 20:08, 26 Sty 2011    Temat postu:

ja wiem czy radykalnie, ok 130 będzie wynosił z tego co pamiętam tak coś czytałem, bo sam nie miałem nigdy innych zębatek założonych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Śro 20:10, 26 Sty 2011    Temat postu:

130 to za mało, muszę policzyć jakie mam u siebie, a opłaca się wsadzać te 14/39 ? przyspieszenie jest lepsze np. o 1s do 100 ? bo jak nie to nie wiem czy jest sens kupować i tyle na vmaxie stracić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin