Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal0147
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:54, 29 Sie 2011 Temat postu: Mało mocy |
|
|
Elo. Niedawno zrobiłem remont w swojej aprili z 2007 (cylinder+tłok) z winy dozownika... I teraz po dotarciu ma znacznie mniej mocy i o około litre większe spalanie. Może dlatego że muszę kręcić wyżej by jakoś jechać... Pali zawsze na dotyk czy ciepły czy zimny, wolne trzyma elegancko. Nawet 140 ma problem osiągnąć gdzie wcześniej przychodziło mu to z łatwością... Czy to wina gaźnika, czy czego? Niby jest dobrze dotarty... Po remoncie zrobione 1000km. Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Pon 10:58, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź kompresje bo może być coś źle poskładane, albo uszczelka któraś jebła i jest nie szczelna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal0147
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:15, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a ile powinna być mniej więcej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal0147 dnia Pon 11:15, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 11:37, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pojeździj jeszcze trochę, 1000km to jest granica dotarcia ale umowna, tłok się będzie jeszcze docierał i przyzwyczajał do wysokiej temperatury itp. itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pon 11:47, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pewnie wolnovdocierales to bedzie wolny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal0147
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:50, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ale bym spr wieczorem tą kompresję to ile powinna wynosić? Jeszcze jakby paliła tyle co wcześniej... Może coś źle jest poustawiane... Niby docierałem tak średnio bez przesady w żadną stronę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pon 12:51, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Myśle ze jakby kompresja wynosila 9-10 to bedzie bdb. A czytałes jak się dociera motory z tych czasow a nie komarki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal0147
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:16, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Lipa... Spr kompresje i ma tylko 7. Czemu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 9:43, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jest kilka wyjść przegrzałeś szmate i złapało pierścień od wydechu.
Brak uszczelek pod cylider Pod głowice.
To chyba tyle ale zapewne musiała dostać po łbie, wystarczy że miałeś kiedyś na dotarciu temp powyzej 90 stopni, to juz jest ryzyko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 11:49, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Albo poporstu cylek i pierscienie sie zuzyly...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Wto 11:59, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja jak docierałem to miałem 120 stopni i teram ma kompresje 9.8atm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal0147
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:36, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja nie wiem ile stopni miała. Raz mi wskoczyły 4 kreski to zatrzymałem się od razu... Raczej kata nie miała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:08, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
chrom techniczny poszedl w pizdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 19:17, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nom lekko sie przytarła już może ja na kompresji 6 bar zrobiłem 700km i padła.... Lepiej zrób to teraz nie czekaj bo później możesz się wjebać w niezłe koszty jak ja. Korbowód łożyska itd. A wiesz różnie bywa gdy moto się zatrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michal0147
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:37, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
imre2 napisał: |
chrom techniczny poszedl w pizdu. |
O co z tym chodzi bo jestem zielony w tych sprawach. Spr jutro sprawdzić czy pierścienie nie stanęły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|