Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 20:33, 29 Kwi 2011 Temat postu: Moc z zaworem a bez |
|
|
Elo dziś się męczyłem ale ZROBIŁEM zawór wydechowy mi działa i otwiera się na 100% i leciutko chodzi. Po 5 godzinnym męczeniu się z tym pojechałem się przejechać podjechałem sprawdziłem i działał nadal ucieszony postanowiłem sprawdzić jak zachowuje się na wyższych obrotach i powiem wam szczerze że moto nie ma takiego przeskoku przy 8 tyś w zasadzie wcale nie ma przeskoku. Ale na niższych obrotach jest znowu dużo mocniejszy 2-7tyś obr przy 8tyś to nie to samo co jak zawór był odłączony i powiedźcie wy też tak macie a może to tylko moje złudzenie zaraz dodam filmik jak chodzi zawór
http://www.youtube.com/watch?v=KbpVnoucodY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pią 20:50, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 20:53, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak masz teraz zawór to powiedz mi jak chodzi moto na obrotach do 8 tys.
Pierdzi jak 50 tka, czy chodzi tak bardziej basowo. ???
Wydech obaj mamy blokowany, to będe wiedziął czy ja mam dobrze to zroboione czy nie, bo mam c
ewko moduł,i tam jest elektromagnes jakoś inaczej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 20:56, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dźwięk ten sam moto chodzi lepiej na niższych obrotach i lepiej się wkręca nie ma tego muła ale znowu ja lubię kręcić na obrotach czyli lepiej dla mnie jak jest odłączony a wydech muszę też odblokować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 21:02, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wiesz co powiem Ci tak, jeżeli jeździsz sobie tak lajtwo bardziej turystycznie, albo na trase, to powinieneś z zaworem podłączonym,
A jeżeli jedziesz na winkle popałować.
To odpinasz i masz tego słynnego kopniaka.
A wogule u Ciebie nie ma przerwy przy tych 6- 7 tys, normalnie idą obroty jak w litrze w czterosuwie, tylko że potem troche lepiej bo wiadomo to 2t. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 21:13, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nom i to jest chyba przyczyna tego bo z odłączonym zaworem był taki muł 6-7tyś teraz niema i dlatego wydaje się że przy 8tyś nie ma takiego powera Chyba ale może ktoś inny jeszcze pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pią 21:40, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elektromagnes Ci działa na krótko, więc fajnie. Ale mozesz mieć zwalony moduł zaworu wydechowego i przez złe sterowanie nie czujesz mocy.
To co mówi daderga to dla mnie niepoważne..
Przy prawidłowym działaniu zaworu wydechowego masz tak ze od 7-8 tys masz nagłego kopa do 12-13 tyś a od 2tys do 7 motor się nie muli przy odkreceniu manetki. Czyli zawór polepsza dolny zakres obrotów a górny jest tak jakbyś nie miał języka bo zawór go wyciąga i powinienneś mieć tego kopa a skoro go nie masz to szukaj przyczyny dalej. Napewno coś nie gra tak jak powinno. Miałem 2 RS, jedną z zaworem druga bez i wiem co mówię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 21:42, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No tylko że on otwiera się prawidłowo 0-2tyś i 7-13tyś może tak nie czuć tego przeskoku bo lepiej na wolnych już idzie nie wiem kurcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 8:23, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Amadi, nie wiem, ja tylko mówie co sam u siebie zauważyłem ;p
A teraz wyjaśnijcie mi jak to wszystko działa. ;d Jest zawór w cylindrze języczek, no mniejsza oto, i idzie linka .i one wchodzi do takiego walca podłużnego u mnie to jest ten elektromagnes ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Sob 8:33, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 9:08, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale co do mojego tematu ja mam ten języczek na odwrót tzn ściętym na dół a jak dałem jak ma być czyli do gory to różnicy nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Puchaty
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 9:15, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No a jak jest wyciągnięty zawór (nie regulowany) sama blaszka, to efekt jest taki jak przy zaworze regulowanym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 9:21, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Puchaty napisał: |
No a jak jest wyciągnięty zawór (nie regulowany) sama blaszka, to efekt jest taki jak przy zaworze regulowanym? |
Oczywiście że nie. Do 7-8 masz muła jak dasz ostro w gaz a później idzie jak głupia. A z zaworem regulowalnym masz tego samego kopa ( IDENTYCZNEGO ) powyzej tych 7-8 tyś ale dodatkowo jak dasz w gaz na wolnych to sie ładnie wkreci od razu. Nie ma takiej "dziury" na dolnych.
Do tematu:
Jeśli masz źle włożony języczek to logiczne że moto nie ma kopa. Przerabiałem to.
Po 1. Załóż prawidłowo języczek zaworu.
Po 2. Jaki jest Twój V max
Po 3. Do ilu motor kręci na postoju a do ilu na 4,5 biegu
Po 4. Wydech odblokowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 9:45, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wydech siwy ma zablokowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 11:14, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No to niech odblokuje i wtedy niech się martwi jak nie będzie mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 11:16, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Niech Siwy poda resztę informacji. Poza tym złóż PRAWIDŁOWO zawór ( może masz zle teraz) i odblokuj wydech. Przy zablokowanym wydechu ten motor po prostu nie żyje tak jak powinien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 14:12, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
na postoju kręci do 12,5-13tyś wydech zablokowany, v-max niewiem jechalem 155km/h ale jak miałem języczek wcześniej nie czynny to też był obrócony w tej samej pozycji może poprostu mi się wydaje narazie nie mam jak przetestowac reszty bo pada jak chu*. Języczek jest założony ODWROTNIE niż na zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych] aha i co do pytać dodam że moto nie ma żadnego muła tylko poprostu jakby nie czuć mocy przy 8tyś obr tylko teraz przy 9-10 i słabiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Sob 14:22, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|