Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:41, 21 Sie 2009 Temat postu: Na co zwracać uwagę przy kupnie używanej Rski? |
|
|
Chcę kupić RSkę w nowej budzie, doradzcie mi na co szczególnie zwrócić uwagę. Da się poznać jakoś czy była ostro ciorana?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pucharek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:48, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Według mnie najważniejsze to jest sprawdzenie czy rama jest prosta. Weź sobie butelke wody jak pojedziesz oglądać, zrób kałużę, przejedź motorem i jak będzie jeden ślad to rama jest prosta. Patrz czy wchodzi dobrze na obroty czy nic nie puka ani nie strzela podczas jazdy. Ja bym między innymi na to zwracał uwagę, nie wiem jak inni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 22:12, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba zwrócić uwage na silnik. Najlepiej sprawdzić kompresje i czy podczas jazdy nic nie stuka w silniku. Warto również sprawdzić czy prosto się prowadzi, najlepiej puścić kiere na jakiejś równej drodze. Przy oglądaniu ogłoszeń sprawdzaj także czy na owiewkach są naklejki. Po wewnętrznej stronie owiewek powinna być gąpka, to też możesz sprawdzić . Zwróć uwage także na wszystkie wystające części czy nie porysowane, nie pogięte czyli sety, dźwignia zmiany biegów, nóżka hamulca, klamka sprzęgła hamulca itp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez km7260 dnia Pią 22:16, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:18, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Super, dzięki że mi pomagacie, ale jak sprawdzić kompresje, poprostu wyjąć świece palec na cylinder i próbować odpalić? Skąd będe wiedział że jest dobra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 9:24, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
oooo........ahahahah
z tym palcem mnie rozwaliłeś ! palcem to mozna pogrzebać sobie ... ^^
musisz mieć przyrząd do sprawdzania kompresji .
wykręcasz świece i wkręcasz tam końcówke i chyba trzeba kopać rs a moze odpalic.... tego juz nie wiem ale cos w tym stylu. ale napewno nie palcem
a ten przyżąd to manometr .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Sob 9:28, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 9:41, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Adrianadernew napisał: |
oooo........ahahahah
z tym palcem mnie rozwaliłeś ! palcem to mozna pogrzebać sobie ... ^^
musisz mieć przyrząd do sprawdzania kompresji .
wykręcasz świece i wkręcasz tam końcówke i chyba trzeba kopać rs a moze odpalic.... tego juz nie wiem ale cos w tym stylu. ale napewno nie palcem
a ten przyżąd to manometr . |
A ty mnie rozwaliłeś xD
Wkręcasz manometr i kopiesz RS a moze odpalić xD hahahaha xD
Jak wkręcisz manometr to kręcisz rozrusznikiem i Ci wskazuje jakie jest jest sprężanie.
Pamiętaj że na zimnym silniku kompresja jest mniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 11:47, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
sory... zupelnie mi sie pojebało z tym odpaleniem ;D
buahaha...odpalić z wykręconą świecą... nie wiem co mi do łba strzeliło ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:10, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
co jeszcze? co najlepiej obrazuje "zużycie" motocykla?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 23:30, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wiadomo jak w każdym,różne wycieki,stan wizualny,stan części ekspoatacyjnych również bo to kosztuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 0:01, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ponaciskaj kierownicą na lagi zeby sie uginały i sprawdź czy dobrze zbierają z nich płyn
i czy nie zostawiają i nic nie cieknie z przodu.
sprawdz też czy nie były odkręcane. zawsze bedzie widać nawet jak pomalują .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 11:02, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdzaj czy spawy na ramie nie byly polerowane
sprawdzaj na felgach ramie plastikach itp wybity rok i miesiac produktu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|