|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
erni
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:49, 18 Cze 2010 Temat postu: Naprawiać silnik,kupić inny i remontować? Rs 125 gs 40km |
|
|
Witam.Kupiłem RS 125 wersja GS niby mocniejsza.
A więc: Motocykl podobno został zatarty poprzez nie dostarczeniu oleju przez dozownik,urwala sie korba i rozwaliła kartery,więc cylinder pewnie tez zatarty.
Silnik rotax 123.
Gadałem z mechanikiem i mam dylemat czy robić ten czy kupić inny.Liczyłem wydatki i jest to ok 2tys zł przy wymianie karterów, walu+reg z korbą proxa,cyl tulejowanie+tlok,uszczelki,simery.Chciałbym tez zajrzeć do sprzęgła.
I w tej chwili mam dylemat czy kupić silnik cały niby dobry(b.drogie..),silnik z karterami np [link widoczny dla zalogowanych] wymienic uszczelki,simeringi,korbowod i cyl z mojeggo czy naprawić mój silnik?Dozownik po takim remoncie chyba lepiej odłączyć?
Motocykl ma być w 100% pewny,wiem jak jest z 2-suwami i ja chce jeździć nie naprawiać więc zrobić raz a dobrze.Mogę wydać 2tys zł na to.Czy np sprzedać i kupić CBR 125.Pozdrawiam
Mogę liczyć na Waszą pomoc? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez erni dnia Pią 14:50, 18 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pią 15:31, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak Ty ale ja np nie uznaje używanych części. Więc skoro tak to możesz zobaczyć i poszukać samego karteru używanego a resztę nową (masz pewność że wszystko jest tak jak być powinno). I nie wiem czy się zmieścisz w 2 tyś niestety. Tarcze kosztują ponad 200zł i są to już lepsze a nie jakies gówniane. Uszczelki można kupić za grosze albo zrobić samemu lub dać silikon, simmeringi też groszowa sprawa ale to już trzeba kupić bo samemu nic nie działasz.
Skoro siadł dozownik to lepiej go odłącz i daruj sobie naprawe lub kupno innego używanego bo może być to samo. Poprostu nic nie lej do zbiorniczka na olej, odłącz przewód między nim a dozownikiem i zaślep tu i tu. No i linkę od dozownika wyjm bo po co ma bo ruszać i dodatkowe problemy stwarzać (żeby był zamknięty).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
erni
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:29, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To ile kosztuje naprawa takiego silnika?
Kartery 150zl tłok 350zł i zależy teraz czy mam żeliwo czy nicasil niby katalogowo w 123 jest żeliwo to szlif tylko z 50zł korba 350zł wał 100zł regeneracja 100zł łozyska 300zł uszczelki 100zł to wychodzi 1500zł + robota mechanika oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 12:23, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem bo nie orientuję się. niestety nie jestem mechanikiem. Uszczelki 100?strasznie drogo... Co możesz to kup nowe a co nie to kup używane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|