Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistak741
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Italia
|
Wysłany: Nie 15:37, 30 Wrz 2012 Temat postu: nie odpala, na ssaniu za chwilę gaśnie. |
|
|
Witam. jestem nowy, ale mam już aprilkę wiec zostanę na dłużej, a teraz do puenty ... Kupiłem kilka dni temu aprilie z 2005 roku ( wersja z tym lwem na plastkikach ) wieczorem gdy jechałem silnik jakby kompletnie zgasł, nic go nie ruszało.Za chwilę odpaliłem i dojechałem do domu ... na następny dzień, co około 500 metrów silnik gasł i nie ma mowy żeby go odpalić jak jeszcze jedzie, nie reaguje kompletnie na gaz.Akumulator był bardzo słaby więc nie mógł nawet odpalić. Dzisiaj kupiłem nowy akumulator, rozrusznik działa, a aprilka nie odpala, raz na 20 razy odpali mi na ssaniu, ale po kilku sekundach gaśnie. co to może być ?
Ps. wolałbym zrobić to sam, bo mechanik woła dużo ojro, ale w ostateczności pójdę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:11, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Hmmm a jak silnik przestał pracować to lampa nadal się świeciła.?
Temperatura jaka była jak Ci zgasł.
Ja na sam początek to bym zmienił świece i wyczyścił gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 18:55, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zmień świece - nie patrz na to czy jest iskra.
Jeżeli nadal nie będzie chodził to czyszczenie gaźnika + filtra - paliwo w ogole dochodzi do cylindra?, kompresje trzyma?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki6686
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Nie 19:03, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Gaźnik i świeca... miałem coś podobnego na warsztacie tylko że nie w rs ale każdy silnik jest silnikiem.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak741
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Italia
|
Wysłany: Nie 19:46, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A więc przed chwilą coś mnie naszło, żeby odpalić. Odpalił za pierwszym, zostawiłem go na 5 minut na wolnych obrotach, zgasiłem i znowu odpalił za pierwszym razem. jak zgasł to lampa jako tako świeciła, ale ledwo co ( już zmieniłem akumulator ) jak zgasł mi to było 70 stopni więc temperatura odpada. Boje się jutro wyjechać, żeby mi za kilometr nie zgasł. Wymienie świece, przeczyszczę gaźnik i wieczorkiem się przejade i zdam relacje. Dzięki za pomoc, zobaczymy jutro.
PS. nie wiem czy paliwo dochodzi ( słyszałem o strzykawce, ale nie robiłem )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swistak741 dnia Nie 19:48, 30 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:16, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Haha miałem to samo jak mi 5 raz zabrakło paliwa. Zgasła mi raz, potem na resztkach jeszcze dojechałem na stacje i zdechła tuż przed dystrybutorem, ale nie przejmowałem się bo to był właśnie już chyba 5 raz xd. Zalałem 5l, ale po kilometrze dokładnie taka sytuacja jak u ciebie, nagle zgasła, a potem problemy z odpaleniem, co 500 m gasła i odpalała po kilkunastu próbach. Ale postała przez noc i na następny dzień już jest ok, od tamtego czasu nic się nie dzieje, pewnie przepchało gaźnik, chociaż i tak na dniach go wyciągam i czyszczę porządnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Nie 21:16, 30 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak741
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Italia
|
Wysłany: Nie 21:28, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
też mi się wydaje, że coś się przepchało. Ale napewno nie tak samo się zaczęło, bo nie wierze, że przez 1,5 dnia spaliło 10 litrów. Sam z siebie zgasł i zaczęło sie piekło, ale cos się rozświetla ta brzydka pogoda. jutro przeczyszczę gaźnik ( jeśli dowiem się jak ) i wymienie świece. pochwalę się co wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Nie 21:39, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
swistak741 napisał: |
bo nie wierze, że przez 1,5 dnia spaliło 10 litrów. |
Nie wiesz co piszesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:42, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
70C to sporo jak na RS. Tłok raczej nie puchnie ale zobacz czy masz płyn chlodniczy jezeli masz to odkręć korek i odpal go na 5 min żeby odpowietrzyć układ. Ja max przy ostrzejszej jeździe miałem 55C.
Przy okazji możesz wyjąc zawór membranowy i zobaczyć czy nie ma prześwitów skoro sporo Ci spala i masz problemy z odpaleniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matjag556 dnia Pon 8:42, 01 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Pon 8:53, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przy ostrzejszej jeździe miałeś 55 ?? AHA. 70 jest okey, zależy od dnia, generalnie utrzymuje się temperatura 60-70 C :)czasami nawet potrafi pod 80 podejść
ps. Chyba mi już studia zaczęły szkodzić -,- widzę 3 takie same rski w 1 temacie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Squller dnia Pon 8:54, 01 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 13:47, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wg serwisówki 74 to optymalna temperatura, matjjag556 - radzę sprawdzić czujnik temp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak741
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Italia
|
Wysłany: Pon 17:36, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przypominam, że mieszkam we włoszech gdzie dni są gorące więc i temperatura wyższa. Wymieniłem dzisiaj świece na nową, sprawdziłem gaźnik, dyszę. Był dziś moment, że mogłem na ssaniu jeździć, ale to jakieś 10 minut. Jutro biorę go do mechanika, bo nie chce dłużej samemu dłubać. Jeśli koszta będą za duże, to pójdę do salonu i wezmę nową na kilka rat... napiszę co mechanik stwierdził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 18:43, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
swistak741 napisał: |
Jeśli koszta będą za duże, to pójdę do salonu i wezmę nową na kilka rat... napiszę co mechanik stwierdził |
Przypominam że RS 125 nie jest już w sprzedaży zastąpił ją nowy model RS4 (czy jakoś tak )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak741
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Italia
|
Wysłany: Pon 20:57, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Rysio napisał: |
swistak741 napisał: |
Jeśli koszta będą za duże, to pójdę do salonu i wezmę nową na kilka rat... napiszę co mechanik stwierdził |
Przypominam że RS 125 nie jest już w sprzedaży zastąpił ją nowy model RS4 (czy jakoś tak ) |
Wiem, wiem i to mnie boli, że teraz wszystkie 125-tki robią w czterosuwiach . Jest aprilia Rs 125 dwusuwowa, ale nowa kosztuje 6.000 euro. zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistak741
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Italia
|
Wysłany: Śro 17:30, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
OK ! jako, że nie rozumiem perfekcyjnie włoskiego, powiem wam o co chodzi, ale nie nazwę tego profesjonalnym językiem... Mechanik powiedział mi, że z racji tego, że motocykl trochę stał nieużywany to przyczepiły się do siebie jakieś dwa styki ( w gaźniku ) i nie mogły się odczepić ... wiecie może o co chodzi ? Ja osobiście nie mam jakiekolwiek pomysłu co to.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|