Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie odpala ... wali z wydechu nie gozej od kalacha:]
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bedi
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Londyn

PostWysłany: Czw 11:16, 30 Cze 2011    Temat postu: Nie odpala ... wali z wydechu nie gozej od kalacha:]

Witam 
Panowie mam nie lada problem osobiście juz nie mam pomysłu zrobiłem co swiezak potrafi moja cierpliwość do aprki sie juz dawno wyczerpała ale teraz musze ja naprawić i sprzedać w pi.....
Wiec moj problem polega ( nie zlicze ile ich juz bylo:P ) ze kreci kreci i tak moge sobie krecic az aku wyladuje. Zaczelo sie tak przyjechalem z pracy nie dluga odleglosc poszedlem sie wykapac przebrac z mysla ze ide sobie polatac wsiadam na moto odpalam jedeynaka itd. Przejechalem moze z 2 metry ciup zgasla wydaje mi sie ze slyszalem jak by cosik walo ale nie jestem tego pewien ten silnik chodzi bynajamnej glosnniej od rasowego traktora;] Probowalem na popych nic;] Wiec Przszycilem swiece wydaje mi sie ze byla zalana przeczyscilem gaznik dysze 2 dokladnie 3 nie umielem wyciagnac:P poskladalem wszytko mysle ze dobrze zbyt skomplikowane to nie jest. Chce zakrecic sanie bez sania nie odpali no to na popych i tu sie zaczyna komedia Mianowicie gdy ja odpale na popych wskakuje ledwo na 2 tys nie reaguje na manetke a w dodatku wali z wydechu jak bym mial weresje przeznaczona na wojne....dopuki pcham to trzyma te 2 (wspomne ze czuje jak jak bym conajmnej pchal z 800kg a nie ponad 100... Brcia Co to moze byc juz mi sie anielksa Cierpliwosc skonczyla do tego motocykla. To wszytko opinie dywagacje czlowieka ktory ma nie zbyt duze pojecie.
Dodam jeszcze ze moj znjaomy twierdzi ze to gazanik ( dostań tu nowy gaznik albo mniej pewnosc ze kupisz dobry;/) mowi ze dostaje za duza mieszanke nie sapli jedenej dostaje druga ok ale przeciez ja nic z nia nie robilem wszczeniej latala jak zloto fakt strsznie mulila od 0 – tak do 5 tys ale pozyzej szla jak burza. A i jeszcze jedno mozliwe ze ktos dysza jest rozwiercona nie znam sie opinia kumpla ktory tak mysli. I co wy na to ?? Mysalem nad zakupem nowych dyszy ( bo powiecie co mzoe sie spierniczy w gazniku??? Moze ktos wie jakie apka ma dodam ze mam jakis tam arrow wydech napewno nie sereyjny.
I to By Było Na tyle  Wybaczcie ze troche chaotyczne pewnie bledy się znajda ale pisze jadac w pociągu ( to jest irytacja piekna pogoda a ty musisz jechac pociagiem ….)

Pozdro
Bedi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lawryn
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:20, 30 Cze 2011    Temat postu:

objawy zatarcia zobacz do cylka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 11:20, 30 Cze 2011    Temat postu:

Po pierwsze nie pisz aż tak długich historyjek bo nikomu się nie chce czytać, suche fakty są potrzebne...
Po drugie jak strzela z wydechu to zapewne świeca, bo bynajmniej nie przeczytałem żebyś ją zmieniał, kup nową i zobacz, powinno być ok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bedi
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Londyn

PostWysłany: Czw 11:40, 30 Cze 2011    Temat postu:

zatarcie Surprised teraz to mnie zmartwiles. bt. mowimy o zatarciu silnika przy predkosci oklo 0-10 Surprised

Swieca nowka zrobilem ja wiem moze 500 km na niej. Aku nowaka. Moim zdaniem lepiej opisac szczegolowo niz za krotko oszczednosc czasu ale postram sie nastpnym razem zwiezlej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bedi dnia Czw 11:43, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 11:44, 30 Cze 2011    Temat postu:

Jak odpalasz na pych, to koło ciągle się sunie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Czw 11:46, 30 Cze 2011    Temat postu:

Mi świeca padła po 30 km ale to w innym moto Very Happy sprawdź na innej i mierz kompresje... Oby to nie był czas remontu bo dopiero cię szlak trafi... + Fajny opis Very Happy mi się podobał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bedi
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Londyn

PostWysłany: Czw 13:20, 30 Cze 2011    Temat postu:

Co masz na mysli czy kolo sie snunie kreci sie normalnie sila moich miesni Very Happy gdy odpuszcze sprzeglo to z tego co pamietam walnie z wydechu i zgasnie.

Co do swiecy sprawdzlem iskra jest normalna moge powiedziec ze nawet taka sama jak ja wloazylem. Choc tego nie jestem pewien.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 13:54, 30 Cze 2011    Temat postu:

Jeżeli twierdzisz że to nie świeca, to zdejmuj głowicę i zobacz czy niezatarta...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bedi
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Londyn

PostWysłany: Pią 0:18, 01 Lip 2011    Temat postu:

Wieczor:)

Wiec tak malo nie doprowadziliscie mnie do zawalu z tym zatarciem silnika...
wiec dzis z kumplem ktory jest specem od wszytko co ma silnik zabralismy sie za apke. CO bylo powodem tego co opisalem wyzej juz wam zdradze dla innych na przyszlosc jesli nie podoba wam sie dzwiek pracujacego slinka i macie wraznie jak by ktos tam wsypal paczke pinesek to 80% mozecie byc pewni ze sypie wam sie tlok...Wlasnie tlok mam do wymiany brakuje ja wiem na oko 35-40% wyciagnelem z silnika tam gdzie dostlem resztki a bardziej kawalki mojego tloka.... przy oazji jeden z perscienie byl totalnie zapieczony... a co jeszcze wyjdzie to sie okaze jak moj ziomek wyciagnie caly silnik ponoc nie jest zle ale pewnosci 100% nie mam wszytko wyjdzie praniu Napewno dokncze temat moze komus mam nadzieje w przyszlosci sie nie przyda:) Dzieki Panowie za odzwe i za pomoc wielkie Browary dla was. A Napewno Zwroce sie w tym temacie o pomoc co do wyboru nowego podam linki mam nadzieje ze doradzicie moj cichy typ to Wossner . Ale widzielm o polowe tansze nic musze sie z tym przespac:P strzala:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 10:12, 01 Lip 2011    Temat postu:

Zobacz czy nie ma rys na cylku, bo jak są to ci nowy tłok nie pomoże bo kompresji nie będzie dobrej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bedi
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Londyn

PostWysłany: Nie 9:45, 03 Lip 2011    Temat postu:

Witam

Grozilem ze jeszcze napisze w tym tamecie :> Nie Klamalem Very Happy

Ok Wiec Mam pare tlokow do wyboru wiem ze najepszy bedzie ten najdroszy bo kluty itp Mi sie bardziej rozchodzi jaki skad mam wiedziec czy to bedzie dobry moj stary tlok dostal tak w pizde ze oznaczen modelu nic nie znajde.Wiec Pytanie jak wybrac Tlok Apka 2002 rok. Ponizej pare linkow ktory wziasc to jest pytanie patrzcie tez na to ze wielkimi krokami idzie czas kiedy sie rozstane z apka wiec nie ma sensu ladowac kasy w moto ktore max do 4 miesiecy sprzedasz albo i szybciej.

Linki.

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 14:42, 03 Lip 2011    Temat postu:

Po pierwsze samego tłoka się nie zmienia Laughing Jeżeli moto było zatarte to cylek jest porysowany i trzeba wbijać nową tuleję, a pod to trzeba dobrać nowy tłok...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 15:15, 03 Lip 2011    Temat postu:

A jeśli cylek nie ma rys wystarczy sam tłok zmienić Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 18:54, 03 Lip 2011    Temat postu:

Ale po zatarciu jest to mało prawdopodobne Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bedi
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice / Londyn

PostWysłany: Nie 23:54, 03 Lip 2011    Temat postu:

Wiec po pierwszych ogledzianch cylinder jest wporzadku ( Mysle ze dlatego jak juz to wyzej napisalem odpalilem moto przjechalem 2 metry i bylu bum choc nie wiem czy ma to znaczenie) Jutro go wyczyszcze na blysk tylko nie wiem zbytnio czym woda rozpuszczalnikiem?? Jedyne co widac to odciski od pierscieni na gronej czesci cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin