Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa RS 2009 pare pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 20:18, 28 Kwi 2010    Temat postu: Nowa RS 2009 pare pytań

Kupiłem nową RS125 2009 rok z przebiegiem równo 0 km czyli żaden mechanik nie regulował gaźnika, sprzęgła czy też innych podzespołów. I mam pytanie: nie wiem ale zrobiłem już ponad 250 Km a tłumik na wylocie jest suchy co mnie dziwi. Przecież w 2 suwach olej z tłumika prawie leciał i wydech był mokry.
I drugie pytanie. Kurde mam coś takiego że jak redukuje biegi i puszczę gaż to Rs nie schodzi z obrotów. Jak podkrece na gaźniku to jest dobrze ale przy paleniu trzeba dawac gazu i jakoś tak słabo pali, bo kręci 2 3 4 sekundy i wtedy zapala. I czasem przy paleniu jak prędzej dodam gazu zapala sie kontrolka czerwony trojkat i dodatkowo napis EFI. Co to jest i dlaczego tak sie robi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:18, 28 Kwi 2010    Temat postu:

jest takie cos jak przeglad zerowy. co do nie schodzenia z obrotów to regulacja (moze byc za duzo powietrza) albo linka przy gazie za bardzo wykrecona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:29, 29 Kwi 2010    Temat postu:

Jedz do serwisu skoro masz nowy motocykl teoretycznie nie wolno ci w nim robić. Jeżeli nie znasz się na podzespołach oddaj to do serwisu z przebiegiem 250 km nie powinno sie nic strasznego dziac. REGULACJA gaźnika powinna pomóc jezeli motor z 2009 roku polecam zobaczyc moc akumulatora mozliwe ze jest troche zamulony i stracil on troszke swoich wartości.

EFI może niełączy styk (zakładając że masz wersję z z zaworem regulowanym)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrusiek15 dnia Czw 19:30, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pią 11:57, 30 Kwi 2010    Temat postu:

I mam coś takiego że jak stoje na wolnych obrotach to słychać jakby zawór pracował sie włączal i wylaczal co chwile. Słychac takie trykanie i inny odglos z tłumika. To normalne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 13:26, 30 Kwi 2010    Temat postu:

tak , pracuje Ci zawór ten dzwiek to norma

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin