Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 12:16, 15 Maj 2010 Temat postu: Nowa RS problem |
|
|
Mam RS z 2009 roku. Przejechałem ponad 1100 KM i chciałem zobaczyć ile pójdzie. I tu niespodzianka. Na postoju i na biegach kręci się lekko ponad 10 000 i dalej stop. I gdy wkręci się na wysokie obroty zapala się kontrolka czerwony trójkąt i z prawej strony napis EFI.
Zawór zapieczony czy co?
Mam wersję RM czyli bez blokad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:54, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
uuu moze cie nacieli i to nie jest rm a moze rd bo pownna na miejscu krecic sie do 12-13k rpm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 16:13, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Co TY gadasz... Ma tabliczkę RM i widać zawór z oprzyrządowaniem, swieca cos tam 10 taka jak w RM. I mam przednią zębatkę 15 a tylną 40... Powinna być chyba 16-40 albo 17-40? Tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:20, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
17-40, co to co - standard - regulacja gaźniora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 10:28, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A co z ta kontrolką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:40, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
moze cos z modułem?! sprawdz modul czy przewiercony albo raczej jakie masz oznaczenie, powinienes miec hcyba ac34 jesli sie nie myle,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 17:28, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mam AC34... Może zawór odłączony jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 17:43, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
poszukaj czy jest podpięty do kostki , albo też uważnie nasłuchuj czy ci cyka i czy silnik pracuje nieco inaczej po cyknięciu i przed
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 18:09, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No chłopie cyka i pracuje inaczej jak sie zagrzeje. Słychać jak cyka i w tym samym momencie moto inaczej pracuje grubiej tak... Także nie wiem juz sam... Może muszę wyczyścić? I też szarpie jak puszczę gaz przy 8 000...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:08, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem sprawdził bym zawór zdażają sie różne cyrki może jest zabrudzony? Regulacja gaźnika paliwo powietrze jeżeli przerywa przy tych 10 kk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 19:54, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A gdzie szukać kostki do zaworu? I od ilu powinienem czuć rakietę dzięki zaworowi? Od 6 000? Bo jeździłem RS i od 6 000 normalnie wyrywało z siedzenia A moja coś nie chce kuwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 20:00, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
od 8 się otwiera zawór a dokładnie to od 8100 i wtedy to czuć a sam silnik z siebie ciągnie już dobrze od 6rpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 20:59, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jednak wyjmę i zobaczę co z wydechem jest... A katalizator mi dużo mocy da jak go wywale (zaślepię) ? I skoro mam moduł Ac34 to jest już odblokowany i podłączony do zaworu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krystek_19 dnia Wto 21:32, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|