Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aruśś13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyca
|
Wysłany: Nie 19:15, 02 Lut 2014 Temat postu: Obroty |
|
|
Witam was mam spory problem z aprilią z silnikiemr otax 122 mianowicie na luzie wkręca się do 12 tyś obrotów a gdy wbiję 1 bieg to tak jak by nawet się nie chciała na obroty wkręcać a gdy poruszam manetką to wkońcu złapie te 5 tyś obrotów to już puźniej ma przyjebanie jaki może być tego powód ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 19:27, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Pewnie regulacja gaźnika, odblokowanie modułu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zielak
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 19:44, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
mi się wydaje że z zablokowanym modułem to by się nie wkręciła do 12 tyś może to przez zawór słabo idzie do 5tyś jaki masz zawór stały czy regulowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 19:56, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
może mieć dziurę w obrotach przy 5,6k obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 20:17, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli muli przy 5k rpm to raczej moduł, zawór muli przy 7,5k.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aruśś13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyca
|
Wysłany: Nie 20:19, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie mam wcale zaworu ale mi chodzi o to że ona wogule nieraz nawet na luzie nie chcę się wkręcić w obroty trzeba pulsować manetką i wkońcu zacznie się wkręcać na luzie a tak to wbijam 1 bieg wkręcam do 3 tyś obrotów puszczam powoli sprzęgło i zaczyna ruszać daje więcej gazu zaczyna gasnąć muszę wcisnąć sprzęgło populsować manetką wkręci się do 12 tyś parę razy puszczam sprzęgło przy około 8 tyś obrotów powli i po puszczeniu gaz do końca to dopiero wtedy włącza się rakieta i nie wiem czego to może być wina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aruśś13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyca
|
Wysłany: Nie 20:20, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik mam dellorto 24 mm mógłby ktoś mi powiedzieć jak mniej więcej go regulować ? bo trochę słaby dostęp a nie mam akumulatora i go na pych odpalam z 2 biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 20:40, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
O chopok, za mały masz gaźnik.
Minimum 28 musi być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 20:52, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Myślałem, że nie robili takich gaźników jak 24mm :O
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SzymonRS125 dnia Nie 21:00, 02 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 20:57, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
24mm?, wywal to jak najszybciej i wstaw 28mm!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aruśś13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyca
|
Wysłany: Nie 21:00, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie chce wywalać tego chcę żeby narazie wmiarę chodził i się wkręcał w miarę w obroty nie musi być rakieta bo kasy narazie brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 21:07, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
W takim razie nie masz co liczyć na prawidłowe działanie silnika. Jeżeli póki co nie mozesz go zmienić to nie jeździj zbyt często bo tłok i cylinder dostaną po dupie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aruśś13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyca
|
Wysłany: Nie 21:18, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a co ma tłok i cylinder do gaźnika ? nie można go regulować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 21:24, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mają mniejszy gaźnik=mniej paliwa=zła mieszanka Regulować możesz, ale jednak lepiej gaźnik 28 kupić i z bani mieć. Raz że łatwiej to dwa mniej jebania z tym i problemów mniej. A gaźnik używka to koszty maksymalnie 350zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aruśś13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyca
|
Wysłany: Nie 21:30, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ło panie xD taki może być [link widoczny dla zalogowanych] ? Kurde jeszcze tłok muszę wymienić a to też z 300 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|