Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Pon 6:53, 11 Kwi 2011 Temat postu: Obroty |
|
|
Witam mam następujący problem na luzie gdy dodam gazu wchodzi idealnie a raczej normalnie lecz gdy jadę i dodam mu gazu nawet całą manetkę to idzie ładnie do 5 tyś obrotów zaczyna mulić ( jedzie i tak zaczyna przerywać troszkę ) musi się przebić do 6.5 tyś obrotów i później idzie idealnie tak jak powinien... Panowie co może być nie tak czy wy też tak macie? Czy to może być kwestią regulacji gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 13:25, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Gaznik przeczysc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 17:45, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To nie gaznik jest to zawor wydechowy. Mam dokladnie to samo co ty, i obecnie mam wymontowany ten zawor i to od tego jest. Na 1 biegu bez zadnego przerywania idzie ale np: już jak jade na 3 biegu tak z 60 km/h i odkrece manete to za chuja mi sie nie wkreci na obroty już. Jak masz zawór wstawiony to zobacz czy języczek Ci się nie zapiekł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 19:01, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
każda rska tak ma .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 19:04, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ja wiem ja mam af1 ale silnik taki sam a ciągnie spokojnie od 4tyś bez żadnych problemów i dławienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 19:15, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przecież właśnie dlatego że zawór wydechowy nie pracuje rs ma takiego muła że z 3 biegu już się nie przebije przez 6 tyś obrotów , tylko redukcja i wtedy dopiero lata jak każda inna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 19:20, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
lukas napisał: |
Przecież właśnie dlatego że zawór wydechowy nie pracuje rs ma takiego muła że z 3 biegu już się nie przebije przez 6 tyś obrotów , tylko redukcja i wtedy dopiero lata jak każda inna... |
Pierdolisz tatuś Ja mam stały zawór i nic mi nie przymula, tylko po prostu nie ma takiego odjebania przy 7-8 tys. obr.
Jeżeli zawór nie pracuje to po prostu nie ma odjebania, jeżeli tego zaworu niema to wtedy racja będzie przymulać na niskich, ale to raczej nie to, myślę że warto zajrzeć do gaźnika i go ładnie wyczyścić, nawet sobie nie zdajecie sprawy ile taka prosta czynność może pomóc
P.s każda RS tak ma że za chuje nie wkręci ci się od niskich obrotów i trzeba redukować, tak pracuje 2T
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Pon 19:22, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 19:37, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mi jak zawor nie dzialal to wlasnie od 3 do 6 bylo wyjebanie a pozniej za chuja jej przebic nie moglem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 20:22, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jak pisze Rysio TO JEST 2T i w dodatku mała pojemność jeśli chcecie zapierdalać to trzeba kręcić na niskich biegach i wysokich obrotach. Nigdy z tego nie zrobicie ścigawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|