Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Wto 13:02, 15 Maj 2012 Temat postu: Obroty na postoju, dusi się i dostaje kopa |
|
|
Witam serdecznie kupiłem Aprilie racing rs125 z 2000 roku, problem jest taki że na postoju na przykład na światłach obroty podnoszą się od 4-6tyś i stoje a ona mi wyje, podczas jazdy rozpędza się normalnie do 4-5tyś obrotów pózniej się dusi i dostaje mega kopa i juz tnie jak błyskawica, ostatnio mnie prawie z motoru zwaliła jak dała kopa. Wymieniłem bezpieczniki ponieważ mam problem ze zwykłym swiatłem do jazdy przednim, żarówka wygląda na nie uszkodzoną a nie pali, z kolei światło długie działa. Mam nadzieję że ktoś pomoże i da instrukcję krok po kroku bo jestem załamany dałem za nią 5300zł a tu same niespodzianki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Wto 13:11, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
co do światła to szukaj przerwy w wiązce, lub przełączniku. a to co opisywałeś z obrotami to zobacz na świecę jaki ma kolor(elktroda), bo to zapewne będzie chodziło o regulacje gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Wto 13:31, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedz, dodam jeszcze że jak chodzi na tych wysokich obrotach na postoju i włącze na chwile ssanie to obroty spadają a jak zostawie ssanie to gaśnie, a i najważniejsze jak stoje i dam 1 bieg popuszcze sprzęgło to też spada z obrotów i chodzi idealnie na 1200obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wa-Wa
|
Wysłany: Wto 13:39, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
po dodaniu ssania dlatego motor podgasa bo ma nadmiar paliwa i zalewa świece , na 100 % regulacja gaźnika . Zresztą jak chcesz mieć pewność to wykręć świece i zobacz jaki kolor sie na niej osadził jak jest czarna to za bogada mieszanka i to bedzie na 99.9% , Blada oznaczać będzie niedobór
a tak zwanna KAWA z MLEKIEM jest idealna optymalne spalanie i odpowiednia mieszanka jbc obroty zmiesza wykręcając śrubkę ta ze sprężynką a z powietrzem jest odwrotnie jak ja wykręcisz to dostaje mniej paliwa
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Wto 13:46, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ok postaram się dzisiaj zajrzeć na świece, dzięki za odpowiedz, zamówiłem juz świece NGK, filtr powietrza i xenon światła dzięki za porade odezwę sie niedługo ze zdjęciami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Wto 16:45, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak wyżej na 100% gaźnik. Wykręć trochę tą śrubkę na sprężynce i pobaw się tą drugą malutką śrubką od afr i będzie cacy
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Wto 19:49, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
sory za OT, ale takie głupie pytanie ;p śrubka od "afr" czyli od czego to skrót widzę to często na forum i mnie to ciekawi zamiast po prostu regulacja powietrza czy cuś ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Wto 21:11, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki nie kręciłem śróbką ale takim pokrętłem co przeskakiwało i obroty spadły, jedzie płynniej i już tak nie dymi! Wielkie dzięki pozdrowienia z Londynu! jak wymienie świece, filtr powietrz dam znać czy chodzi jak nowy hehe w końcu 2000 rok
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez acwpower dnia Wto 21:12, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pią 12:55, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie jak podniosłem bak w celu wymiany filtra powietrza i świecy to się przeraziłem obudowa filtra przykręcona na 2 śrubki dziury mega! wogóle nie domknięta czyli lewe powietrze jak ta lala, świeca tragedia, wymieniłem filtr dokręciłem na 4 śruby, zamontowałem świece NKG racing i teraz zero problemów z obrotami! Ale jestem happy! dzięki Wam! forum profesjonalne!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pon 22:12, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno majstrowałem tą śrubką w gażniku i jak chodził idealnie to gasł na wolnych obrotach, teraz chodzi ok ale dusi się przy 5-6tyś obrotów ale zauważyłem pewną zależność jak przyśpieszam powoli to zero duszenia, tylko jak dam mu mocno w pii... to się dusi, a jak płynnie to chodzi jak bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 22:45, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spróbuj iglicę jeden ząbek podnieść do góry i doregulować śrubką składu mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pon 23:08, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jak tą iglicę podnieść bo z mechaniki to ja orzeł nie jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wa-Wa
|
Wysłany: Wto 10:40, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
podnieś bak ---> odkręć od gaźnika tą nakrętke co wchodzi w gaźnik z linką --> wyciągnij przepustnicę ---> podwiń sprężynę ---> weź klucz płaski chyba rozmiaru 8 i na górze przepustnicy powina być właśnie śruba ---> wykręć ja ---> i powina juz wylecieć iglica . Na iglicy masz 5 pozycji i siedzi tam takie zabezpieczenie . i im wyżej te zabezpieczenie dasz to mniej paliwa i jak na dol to odwrotnie chyba juz bardziej szczegolowo nie da rady
mam nadzieje ze pomogłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sygnet dnia Wto 13:42, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Czw 20:36, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystko gra ale teraz mam następny problem z wrzucaniem 2ki, bardzo ciężko przechodzi z 1ki na 2ke po odpaleniu i ruszeniu, jak już przejade troche to jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wa-Wa
|
Wysłany: Czw 23:18, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zobacz stan oleju w skrzyni biegow i kiedy ostatnio go zmieniales ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|