Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciechan7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 8:55, 21 Cze 2013 Temat postu: Obroty rs |
|
|
Siemka. Wymienilem cylek w rs na 160 i jestem na etapie docierania. I mam pytanko, wiem ze przy docieraniu musi dostawac wiecej oleju. Problem polega na tym ze czasem na postoju trzyma obroty 3-4 i po jakims czasie spadaja na 1,5-2.. Wiem ze jest pokretlo do regulacji obrotow na biegu jalowym, ale jesli np ustawie je tak jak mi bd pasowalo czyli ok 1,5 i zeby tak stalo nie wiem czy nie zmieni sie mieszanka i nie bd dostawal za malo oleju..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pią 9:03, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Akurat to nic nie zrobi. A docieranie to normalna jazda tylko bez pałowania, wszystko musi się zgrać na normalnej dawce oleju i beny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ciechan7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 9:43, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ok dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 11:23, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ale pamietaj, że czasami powinno go się przeciągnać na obrotach a potem pozwolic żeby one spadły i w jeździe robić częste przerwy na ostygnięcie silnika zwłaszcza w takie upały jak są w tej chwili ponieważ jak dajesz olej to ten olej nie jest taki jak kiedys w motorynkach itd potrzeba poprostu większej mocy żeby zetrzeć filtr olejowy i żeby pierścienie z gładzią cylindra się razem dotarły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ciechan7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 16:58, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Narazie zrobilem 180km i probowalem nie przekraczac 6000rmp. Zmieniam biegi przy 5000. Jak jezdze (mieszkam we wloszech) tu jest okolo 35 stopni to mam 3 kreski (nowa buda) i nie wskakune nigdy na 4 .. Raz wskoczyla jak stalem w korku to zgasilem i poczekalem az spadnie. I mimo wszystko musze zatrzymywac sie co jakis czas ? W wiekszosci jezdze wieczorem po 22 wiec jest ok. 25 stopni.. I co ile km powinienem przegazowac tak do 8000 przez 3-4 sekundy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pią 18:01, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No coś takiego, od czasu do czasu przebić za te 8k.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 19:44, 21 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi głównie o to żeby nie jeździć ze stałymi obrotami i nie pozwolić żeby motor nabrał temp. Bo jak będziesz jeździł ze stałymi obrotami to motor źle się dotrze poprostu słabo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ciechan7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 18:14, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobilem ponad 400 km.. Moge czesciej wbijac na 8-9 i np biegi przy 6 zmieniac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|