Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prox
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:04, 01 Lut 2017 Temat postu: Odblokowanie rs 09 RD |
|
|
witajcie , wiem że temat wałkowany, jak widać po profilu dużo czytałem, mam wersje rd czyli moduł ac29 ok, poprzedni właściciel mówił ze jest odblokowany, wyświetla ! i efi, wiec myślę ze dobrze, ale wczoraj zonk, mam sterowany zawór wydechowy a nie stały!, co jest nie tak,bo z tego co wyczytałem to komunikaty powinny zniknąć? moto po remoncie 900 km a nie mogę sie przebić przez 11 tys obr. świeca czarna, iglice teraz ustawiłem na środek , była 2 od góry, jeszcze dysze sprawdzę, z góry dzięki za pomoc pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
prox
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:00, 01 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
edit : dysza główna jest 175 nie za duża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackriderr
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:29, 01 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
po 1 jeśli świeci ci się EFI a jeśli opis "sterowany" odnosi się do regulowanego zaworu wydechowego fabrycznego z elektromagnesem . To właśnie ten element bym sprawdził. Po 2 czy ci się linka nie zerwała bądź nie wypięła z języczka zaworu . kolejnym krokiem jest instalacja czy nie ma gdzieś przerwy.. Po 4 sprawdził bym wtyki te od elektromagnesu oraz od jednostki sterującej (tej w której jest dziura ) jeśli jest odblokowana.
Jeśli masz któryś z rave 2 czy jakos tak to się nazywało to można by jego sprawdzić..
oczywiście nie będę podchodził moralizatorsko ale nie polecam przekręcać Api powyżej 11000 ale to tak tylko by nie było
Ps świeca czarna.... za dużo paliwa . świeca biała za dużo powietrza. świeca powinna być jak kawa z mlekiem .
dysza w odblokowanych jest w zakresie od 128-140(jeśli ktoś magik w regulacji) zalecana 128 rozpylacz bodajże 2x a iglica 266
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
prox
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:26, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
wczoraj odpaliłem apke i elektromagnes pracuje tylko tak dziwnie, jak to ma być z nim otwarty do 2000 tys obr? bo na wolnych obrotach pracował tz. co pewien czas sie włączał. dzieki za info dysza pójdzie do zmiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackriderr
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:43, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
pisze z pamięci bo na razie motor w remoncie przed sezonem .Jak dobrze pamiętam . wolne obroty otwarty 2000 i wyżej do chyba 7000-8000 zamknięty powyżej 7000-8000 otwarty ...
zapożyczam filmik
https://www.youtube.com/watch?v=Z-w3bC5v18I
Polecam zmienić dyszę.. w starszych modelach miało sens większą dysze bo i gaźnik bym dellorto 34mm.. w modelach po 2006 roku najłatwiej wyregulować dysze 128 .. a ty masz jeszcze pod euro 3 wiec jeszcze bardziej bez sensu taką dużą dyszę.. zobaczysz skok mocy na mniejszej. Po za tym proponuje sprawdzić jaka jest iglica i rozpylacz. dużo osób nie zmienia rozpylacza na 2x oraz iglicy z 264 na 266.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
prox
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:57, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
dzieki za info a gdzie dostane taka dysze 128, macie jakies stronki z takimi dyszami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
prox
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:15, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
znalazłem dysze do delltoro 128 ale maja dwie średnicę 5 i 6 którą kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobson
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:00, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
a może ktoś sensownie odpowiedzieć czym różnią sie gaźniki sterowanie elektronicznie? Jeden jest czujnik od położenia przepustnicy a drugi jest na wężyku z gaznika co to jest? Jaki one mają wpływ na prace rski ? Mozna je od tak odłączyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bobson
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 4:24, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Nikt nic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szyjan669
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 02 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:40, 06 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
A no właśnie, Jeden jest położenia przepustnicy, a drugi powietrza zasysanego? Nie wiem od czego on jest. Gdzie masz go przykręconego? BO u mnie ma on miejsce na śrubę a leży luźno....
Jak wyregulować ten od położenia przepustnicy. Jest regulacja ale jak to ustawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|