Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Nie 0:56, 04 Sie 2013 Temat postu: Parę problemów z rs 125 2006 |
|
|
Cześć,
Mam pewne zastrzeżenia co do mojego motocykla, otóż przed powstaniem rysą na cylindrze po przejechaniu ok. 4/5 tysięcy (4 razy za szybko) v-max wynosił ~162 km/h oraz przyspieszał szybciej i mocniej a po szlifie tulei i dobraniu sportowego tłoka Wossnera (w serwisie) prędkość znacznie spadła bo wkręca się spokojnie tak do 128/130km/h przy max. 10/11tys. obrotów - bo więcej nie kręci a powinien do 12 spokojnie. Na luzie wkręca tak do 10,5.
Następnie oddalem ponownie aby zajrzeć do gaźnika, w jednym zbiorniczku było paliwo i nie zamykał sie do końca + w rurce od paliwa też było trochę paliwa. Zaklejona dziura i niby wyregulowany gaźnik. Do tego często jak od razu wykręcę manetkę na max'a to zalewa go lekko. Podczas jazdy na tych samych obrotach niskich czasem lekko zaczyna rzucać.
Pytanei brzmi, w czym leży wina spadku prędkości i mocy oraz inne zastrzeżeżnia jezdne. Po prostu nie jestem zadowolony skoro chodzi gorzej niż poprzednio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Nie 4:11, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
docierałeś czy odrazu wkręcałeś do tych 10,5k na luzie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Nie 8:07, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
docierałem, ok. 900km przejechałem wpierw kręcąc max. do 8, później 9,5.
Od czasu do czasu wiadomo na sprzęgle skoczyły obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Pią 10:44, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zero propozycji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 10:54, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
to chujowo docierałeś na przyszłość przeczytaj [link widoczny dla zalogowanych]
Masz dozownik czy lejesz olej do baku ?, sprawdź układ wydechowy i zawór, mogło Ci zapiec zawór, lub wydech. Czy moto kopci ?
Jaką masz dysze w gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Śro 22:06, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
daderga napisał: |
to chujowo docierałeś na przyszłość przeczytaj [link widoczny dla zalogowanych]
Masz dozownik czy lejesz olej do baku ?, sprawdź układ wydechowy i zawór, mogło Ci zapiec zawór, lub wydech. Czy moto kopci ?
Jaką masz dysze w gaźniku. |
Starałem się stosować do zaleceń specjalistów z serwisu motocyklowego zajmujących się motocyklami od bardzo dawna - więc nie wiem co tu mogę napisać.
Mam dozownik, przy docieraniu lałem jeszcze do baku. Motocykl kopci tylko przy włączonym ssaniu na zimnym silniku.
Dyszę mam jakąś delikatnie ponad 20 (dokładnie nie pamiętam)
Twierdzą, że wina leży w żeliwnej tulei.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|