Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 21:18, 02 Kwi 2011 Temat postu: Płyn chłodniczy |
|
|
Dobra żeby było śmiesznie, po super kapitalce, ( już pisałe mco było robione)
Praktycznie cały silnik, robił to mechanik, i akurat wymieniałem kierunek, odkręciłem bak, patrze a tam w zbiorniczku płynu sucho... Mówie sobie ja pier.....ole znów jakieś problemy, dolałem, na szczęście w węzach jeszcze było, więc zaraz się napełnił.
Myślałem jak w zime go odpałałem że to brud z owiewek, bo kapało takimi kropelkami, ale teraz wiem że to płyn. Nie ucieka on szybko, ale ucieka, widać że silnik od góry jest nim zapaprany do tego lekko owiewka.
Uszczelka pod głowicą odpada, był remoncik kupywane wszystko, ale nie mogę gdzieś tego zidentyfikować.
Dlatego mam pytanie, gdzie najczęściej ucieka płyn chłodniczy ?
Pytanko numer 2 mniej ważne, motor jeszcze na dotarciu, ale nie mam zielonego pojęcia, dlaczego obroty cały czas są na 3 tys, co jakiś czas tylko spadną na zwykłe 1,5 tys, wygląda to tak jakby się ssanie zaczepiało. MIeliście podobny problem ?
Prosiłbym o podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Sob 21:24, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
co do tych obrotów to podpinam się pod prośbę bo tak samo mam nie wiem czy to może źle wyregulowany gaźnik?
druga sprawa co do tego płyny to może wąż masz jakiś jebnięty i Ci spierdala wężem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 21:44, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze płyn może uciekać z trójnika po prawej stronie silnika z przodu. Po drugie z tymi obrotami miałem tak samo i weź daj mu na gaźniku wykręć śrubkę od mieszanki a tą od obrotów trochę wkręć z powrotem u mnie pomogło i jest już normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OKL
|
Wysłany: Sob 23:24, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, z tymi obrotami to gaźnik trzeba wyregulować. Miałem idento to samo, a po regulacji już normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xDante
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 7:23, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Z obrotami mialem podobnie. Trzeba sie troche pobawic w odkrecanie/przykrecanie srubki od obrotow i od mieszanki.
Z plynem uciekalo mi z prawej strony moto. Idzie waz od chlodnicy i potem wchodzi gdzies do silnika. Mi na lączeniach uciekalo, bo nie bylo zadnej opaski ale zalozylem i jest wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xDante dnia Nie 7:24, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 10:12, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To co kolega wyżej napisał to właśnie ten trójnik musisz prawą owiewkę sciągnąć i po dociskać wszystkie węże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 15:08, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
okej sprawdzę, co do obortów to też tak myślałem, tylko żenarazie zrobiłem 450 km więc jeszcze nie ma sensu regulować gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 15:39, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
gaźnika nie reguluje się ze względu na przebieg ale na potrzebę jeśli tego sytuacja wymaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:06, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
siwy_1994 napisał: |
gaźnika nie reguluje się ze względu na przebieg ale na potrzebę jeśli tego sytuacja wymaga |
kolego nie jeden moto docierałem,
i mówie Ci że na dotarciu nie ma sensu tego robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 19:52, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja różnicy nie widzę między regulacją w czasie docierania a w czasie po dotarciu raz ustawisz i jeździć do póki nie zacznie się jebać i będzie znowu do regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 21:18, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a tera pytanie totalnie żenujące, kilka silników rozbierałem i składałem a tego prościutkiego nie wiem;xd
Powiedzcie mi drodzy koledzy, która to śróbka jes tod mieszanki a która od składu powietrza?
ta taka duża czarnatakie pokrętło jakby to od czego jest ?
I powiedzcie mi jak wy regulujecie gaźniczek, żeby było jak najefektywniej, rozgrzany silnik to wiadomo, ale znam wiele teorii na ten temat i nie wiem która jest prawdziwa.
Co do płynu, z tego trójnika nie ucieka, już nie mam pojęcia co to może być,
wiem że zawór wydechowy jest cały czas zachlapany, nie wiem czy to paliwo, czy płyn właśnie ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Śro 19:59, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czyli jak zawór mokry to nad cylindrem musi cie kapać albo zbiorniczka. Mała śrubka na gaźniku to paliwo z ta czarna powietrze i służy do ustawiania obrotów. Zobacz na którym ząbku masz iglicę na np na 3 od góry czyli na 2 od dołu. później reguluj na ciepłym silniku około 2-4obr wykręć ta małą śrubkę. Następnie ustaw obroty przejedź się ( ewentualnie jakieś korekty) poczekaj aż całkiem ostygnie silnik i spróbuj odpalić powinien bez gazu od razu zapalić jak nie reguluj dalej. Tyle ode mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 22:42, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no dzięki siwy, właśnie doszedłem do wniosku że mogło kapać ze zbiorniczka, bo był przykręcony tylko 1 sróbką, a jak dokręciłem 2 śróbkami to jakby już nie ucieka, zobaczymy co będzie dalej.
Co do gaźnika to ja patrzyłem jak się wkręca, bo u mnie jes taki problem, że dam gazu na ful z wolnych obrotów, i idzie do 2 tys i potem jest muł taki dławi go po prostu i dalej już się wkręca, po prostu kwestia wyregulowania.
Dzięki wielkie panowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|