Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:07, 29 Lip 2016 Temat postu: Po dodaniu większej ilości gazu zamula |
|
|
Witam,
Mam crossa z silnikiem 123 i problem jest z tym ze nie trzyma wolnych obrotów, trzeba trzymać lekko gaz bo inaczej gaśnie, przy jeździe musze trzymać tak 1/10 gazu, wtedy ma muła na starcie ale jak wejdzie na obroty to jedzie jak to dwusuw, gdy dodaje wiecej gazu zaczyna robic buuu, przerywa, krztusi i nie przyspiesza.Co moze byc przyczyna? Stawiałem na dysze główna ale nie mam pojęcia gdzie sie znajduje takowa, sprawdziłem tez ze świeca to jakiś inny model, dodam ze mam filtr stożkowy, gdyż nie zmieści mi sie oryginalny filtr, ledwo ten stozek wchodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 8:16, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
za dużo paliwa i zalewa, zmniejsz dawke paliwa na iglicy, druga sprawa to wyreguluj wolne obroty albo na gaźniku, albo na lince gazu przy manetce i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:30, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Iglica juz jest najniżej...próbowałem ustawić wolne obroty na lince gazu ale wtedy są za wysokie, teraz motocykl nie chce odpalić bo świeca zalana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 13:19, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ale wiesz, że im niżej na iglicy tym więcej paliwa? daj na samą góre, będziesz miał najmniejszą dawke, wtedy odpal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:22, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
znaczy jest na najwyższym rowku na iglicy- to dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak tutaj mam dane na eco
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tpeplins dnia Sob 13:27, 30 Lip 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 13:55, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
skoro masz na najwyższym ustawieniu to nie powinno go zalewać, wytrzyj świece, odpal moto i spróbuj wyregulować obroty na lince, potem się przejedź żebyś rozgrzał świece, wykręć ją i zobacz na jej kolor, powinna być koloru kawy z mlekiem, a jeśli jest biała lub czarna to regulujesz gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:12, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ale rozumiem że te dwie śruby do regulacji na wierzchu to do wolnych obrotów? W poniedziałek kupię nową świece, zamontuje,zobaczę,te śruby na wierzchu miałem wkręcone do konca wtedy jeszcze odpalał jakoś, chociaż mówie wtedy była świeca czarna i mokra.
Pytanie poza tematem:
Co to za rurka która idzie od prawej strony silnika razem z pozostałymi przewodami? Bo mam ją urwaną i tylko wystaje z prawej strony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tpeplins dnia Sob 14:15, 30 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 14:30, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
jedna śrubka jest od mieszanki, a druga ta ze sprężyną od wolnych obrotów, zapożyczony poradnik regulacji:
"1. Rozgrzej silnik
2. Dokręć śrubkę mieszanki do końca i wykręć o 1 pełny obrót
3. Śrubką od obrotów obniż je do 1000rmp
4. Wykręcaj śrubkę mieszanki o 1/4 obrotu
5. Śrubką obrotów zmniejsz je znowu do 1000rmp.
6. Powtarzaj ta czynność do momentu, aż śrubka mieszanki nie będzie zwiększać obrotów. "
a ten wężyk zapewne jest od odprowadzania nadmiaru paliwa, powodzenia
ps: po co zmieniasz świece? co w niej nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:02, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Myśle że jest juz stara bo gościu od którego kupowałem tego crossa chyba nie robił nic w nim przez 2 lata jak go miał, zresztą to inny model
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 15:32, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
jak daje iskre i się nie przegrzewa to jest dobra, ale jak chcesz to wymień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:17, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra ale u mnie sa sprężynki na obu śrubach, ta z plastikiem na główce czy ta mniejsza jest od czego?
A tak trochę odbiegając to odpaliłem silnik i nie gaśnie na wolnych, wyczyściłem świece i jest lepiej ale potrzebne mi informacje która śruba jest która
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 19:32, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ta z plastikiem na główce powinna być większa jak się domyślam i jeśli się nie mylę to jest właśnie śrubka od przepustnicy i ona determinuje wolne obroty ta mniejsza jest od mieszanki i przeważnie jest ona na prawo od tej większej
skoro ci moto nie gaśnie, to jakoś w miare wyregulowałeś tą linkę gazu
sprawdź kolor świecy i na tej zasadzie kieruj się podczas regulacji gaźnika:
jak jest czarna to oznacza, że za dużo mieszanki i zalewa, a jak podchodzi pod biały to za dużo pokręciłeś śrubą od przepustnicy
chyba ci nie namieszałem za bardzo, co? ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 2:00, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie namieszałeś ale jak próbowałem regulować te śruby to niewiele dawało, nic praktycznie sie nie zmieniało,niby na wolnych wchodzi na obroty ale wolniej niz normalnie i nie do konca kręci, na słuch jakies 8,9 tysięcy po tym jest jakby sie dusił ale brzmi jak odcięcie zaplonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tpeplins
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:18, 20 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
dobra panowie, problem częściowo rozwiazałem zmieniajac dysze główną na 110 gdyz była jakas 2 razy większa.
1. Teraz ma pier***niecie, lecz czasami potrafi sama wchodzic na obroty ok 5 tysiecy jak jest na luzie, tylko gdy jest rozgrzana.
2. Drugi problem jest z uciekającym paliwem, dzisiaj wlałem 1,5 litra pojezdzilem 20 minut po działce i nagle pusto w baku, moze to być wina poziomu paliwa w gazniku czy czegoś innego?
3. Aaaa, zastanawiam sie czy dysza wciaz nie jest za duza bo jak chodzi na wolnych i dam gazu duzo to tak jakby chwile mysli co ma zrobic zanim sie wkreci, jak wchodzi sam na te 5 tysiecy i wtedy dodam mu gazu to nie minie pół sekundy i juz łapie maksymalne obroty.
Napiszcie co tam sądzicie bo chce jeszcze poszaleć na maksa w te wakacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|