Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Czw 18:10, 11 Lut 2010 Temat postu: Podciśnienie |
|
|
czesc chlopaki , kolega ma rs z 2003 roku i jest problem z podciśnieniem - nie ma go ^^
i pytanie - co odpowiada za podciśnienie? czy trzeba wymienić kranik przy baku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pią 14:34, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli w Rs Twojego kolegi zainstalowany jest kranik podciśnieniowy, to powinny wychodzić z niego dwa wężyki: jeden paliwowy, drugi podciśnieniowy. Wężyk podciśnieniowy powinien biec od kranika podciśnieniowego do okolic gardzieli gaźnika. Jest prosty sposób na sprawdzenie, czy kranik działa: wystarczy zdjąć wężyk podciśnienia z gaźnika, włożyć go sobie do ust i zassać. Jeżeli wężykiem paliwowym zacznie płynąć zupka to znaczy, że kranik jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 20:46, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcecie robić tam podciśnienie to wam odradzam bo tu też trzeba gaźnik wymienić na podciśnieniowy...
Ale na 99% on ma podciśnienie a nie zwykły kranik... i tak jak kolega wyżej napisał - tak się sprawdza czy jest ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 23:13, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem , jak to robić podciśnienie? przecięż ono musi być a my zamierzamy tylko je przywrócić ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 21:37, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Miłościwy panie, pozwolę sobie zauważyć, że wyżej napisałem wszystko, co jest Ci potrzebne, byś określił awarię. Zrób co napisałem i opisz nam reakcję, a my będziemy kombinowali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 21:44, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
chcecie naprawić oke.. wymieniajcie pompkę paliwową podciśnieniową ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 21:59, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
W sumie u siebie wolałbym zwykły kranik... Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie chce mi palić przez zimę. Ściągnąłem wężyk paliwowy i kręciłem rozrusznikiem. Otóż gdy mamy włączone ssanie to benzyna wogóle nie leci A ja od razu włączałem ssanie... Możliwe że powinienem o tym wiedzieć ale do tej pory nie wiedziałem
Sorry za OT
Potrzebny jest kranik z dwoma wyjściami, jeden paliwowy, drugi od podciśnienia. Ten drugi idzie do gaźnika (zwykły gaźnik nie ma takiego wejścia). Gdy w gaźniku tworzy się podciśnienie, przez tą rurkę zostaje zassane powietrze które otwiera membranę która puszcza tym pierwszym wężykiem paliwo do gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Wto 20:30, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To dziwne km7620, bardzo dziwne... Ale wiecie panowie, że każdy gaźnik można przerobić na podciśnieniowy za pomocą jedynie wiertarki i kawałka metalowej rurki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 22:06, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To nie tak łatwo!
Dodam że nie każde moto które ma podciśnienie ma gaźnik podciśnieniowy i nie wszędzie podciśnienie idzie do gaźnika =]
km7260 bo ja właśnie się dziwiłem czemu mi nie chce odpalić jak stoi tak teraz długo przez tą zimę .... dodam że stoi w garażu podgrzewanym jest tam jakieś +10-15 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 22:28, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
czyli radzicie odpalać bez ssania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 23:02, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wystarczy 10 sek kręcić rozrusznikiem bez ssania żeby paliwo naleciało. Jeżeli nie odpali wtedy włączasz ssanie. Oczywiście to dotyczy dłuższego okresu bezczynności. Jeżeli moto jest na bieżąco użytkowane to nie ma z tym problemu, można od razu wrzucać ssanie. Podobno gdy moto długo stoi to z gaźnika odparowuje paliwo i wtedy na ssaniu nie dostaje paliwa. Tak słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 10:00, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dobra dzięki ale jak jest z tym gaźnikiem w RS ? podcisnieniowy czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Śro 16:57, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
raczej każda RS ma podciśnieniowy nie spotkałem się jeszcze z RS która ma kranik....
km7260 dzięki za wiedzę przyda się =]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:42, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co wy gadacie? Moja RS z 1996 roku na oryginalnym zbiorniku ma kranik, zmieniałem cały zbiornik z nakładką i kupiłem taki od RSki z 2k roku. Tutaj Również jest kranik, tyle, że z lewej strony a nie z prawej jak w zbiorniku z 96 roku...Zrób tak jak mówią koledzy powyżej, kranik na podciśnienie otwierany jest poprzez zaworek który otwiera się w chwili zassania, rurka podpięta jest w większości motorów do króćca ssącego, a tam nie trudno sie domyśleć co powoduje otwieranie zaworku^^ Jedyne, co tutaj może Ci sie zepsuć to ten zaworek zatkać^^ Chyba, że masz tak wyhukany silnik, że nie potrafi otworzyć tego zaworka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Czw 17:13, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jego rs dobra jest w miarę 2003 rok , 24 tyś przebiegu ma i cylinder wymieniał jakieś 6 tyś km temu . sprawdzimy jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|