Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:26, 19 Wrz 2009 Temat postu: Pomoc Gaznik! |
|
|
Koledzy powiedzcie mi jak moge przeczyscic i wyregulowac gaznik? Jakas insrukcja albo zdjecia? i drugie pytanie jaka powinna byc rurka od paliwa ta co jest od baku to filtra i ta co jest od filtra do gaznika? Bo niewiem czy niejest zbyt dluga! Pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 20:44, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Myśle że długość nie stanowi problemu jezeli nic jej nie przycina... A co do gaźnika to niestety Ci nie pomoge.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:07, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki! Czekam na reszte propozycji!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 8:19, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Gdy motor nie chce zapalić, kopci, zalewa świecę, przerywa, to warto wyregulować i wyczyścić gaźnik.
1.Odkręcamy gaźnik od cylindra, wykręcamy iglicę, ściągamy wężyk paliwa.
2.Wkładamy go do jakiejś kuwet i myjemy w denaturacie lub gazolinie z zewnątrz.
3. Po kolei odkręcamy filtr powietrza, pokrywkę komory pływakowej, wykręcamy dysze (!!!uwaga, żeby ich nie pomylić!!!), śrubę do regulacji wolnych obrotów (ta na dole ze sprężynką)i śrubkę do regulacji składu mieszanki (ta z boku gaźnika).
4.Wszystkie części myjemy pędzelkiem w benzynie ekstrakcyjnej, dysze przedmuchujemy sprężonym powietrzem (!!!nie drutem ani igłą!!!).
5.Składamy wszystko z powrotem, przykręcamy gaźnik do cylindra, zakładamy wężyk paliwa i iglicę (ustawiamy ją na tzreci od góry rowek, później dobieramy ustawienie indywidualnie).
6.Wkręcamy do oporu śrubkę do regulacji składu mieszanki, potem wykręcamy ją ok. 2 obroty, tak samo ze śrubą wolnych obrotów.
7.Zapalamy motor i czekamy, aż się rozgrzeje.
8.Po zagrzaniu silnika śrubą od składu mieszanki ustawiamy maksymalne obroty, a następnie obniżamy je do prawidłowych śrubą od regulacji wolnych obrotów.
9.Udajemy się na jazdę testową. Jak wszystko jest w porządku, próbujemy obniżyć iglicę o jeden ząbek (u mnie jest na środkowym)i sprawdzamy, jak motor chodzi. Jeśli jest dobrze, to zostawiamy tak jak jest, jeżeli przerywa, to powracamy na 3. rowek, składamy i... gotowe.
sruba od paliwa to ta wieksza a od wolnych ta mala blizej cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:23, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki kolego dzis to zrobie i zobacze czy pomoglo! Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:45, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A takie jeszcze pytanie Jaka jest najlepsza rurka od paliwa (plastikowa moze byc) i na jaka wysokosc mozna podniesc bak z ta rurka zeby nie byla za dluga? Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 16:56, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o co Ci chodzi. Przewód musi być gumowy żeby się giął... A plastikowy pęknie zaraz. Jeżeli o to chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 19:15, 20 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
długość te gra role bo się czasami zagina i nie leci
Nie powiem ci jaka długość bo własnie kilka godzin temu sprzedałem rske
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:25, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
mam takie jeszcze jedno pytanie bo wiem ze do gaznika idzie rurka z paliwem, rurka od oleju i dwie linki. A tam sa jeszcze 3 gumowe rurki podlaczone do gaznika od czego one sa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:27, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
i wiecie gdzie mozna znalesc jakis rysunek techniczny do gaźnika w apce? Bo szukam i niemoge znalesc! Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 14:41, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jedna może jest do jakiegoś odpowietrzania druga do tego może jak spuszczasz z niego benzynę to żeby nie leciało gdzieś tam po ramie tylko rurką .. a trzecie nie wiem xD ja tam gaźnik tak czyściłem że wyjmowałem go iglice zostawiałem w "gordzielu" i czyściłem go benzyną całego później sprężarką przedmuchiwałem cały gaźnik i dyszę główną i robiłem tak już wieeele razy bo w moim skuterze jest mały gaźnik i dysza i się często zapychało jakimś małym syfem nie zauważalnym dla oka skręcałem wszystko szczelnie równo i mocno i chodziło jak talala i do tej pory chodzi xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:20, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
hallo koledzy jestescie? Bo dzis chce to zrobic i niewiem co z tymi rurkami! Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|