Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SszajBa241
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 15:02, 20 Sie 2012 Temat postu: Pomocy! Aprilia af1 futura... |
|
|
Witam. Mam problem z moją aprilią problem wygląda w ten sposób ,że gdy silnik jest zimny chodzi bez zarzutu ale gdy sie zagrzeje po 2minutowej jeździe dostaje jakis dziwnych oborotów nie wiem czy pływak sie zacina czy linka od gazu czy to wina regulacji gaźnika... kreciłem go juz chyba na wszystkie sposoby i to nic nie dało. Stało sie to od tak nagle nic tam nie dłubałem ani nic nie zmieniałem.. Dziękuje za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 17:22, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźnika to nie kręcenie wszystkimi śrubkami na wsze sposoby. To trzeba mniej-więcej chociaż potrafić. Zacznij od najprostrzych rzeczy: nowa świeca, czyszczenie CAŁEGO układu zasilania, kontrola membrany i krócca ssącego, wstępna regulacja gaźnika, uruchomienie, rozgrzanie, wyregulowanie gaźnika, jazda próbna, ew. doregulowanie gaźnika, kontrola koloru świecy. Jeżeli wszystkie te czynności wykonasz i nie zobaczysz poprawy będziesz zmuszony zbadać stan simmeringów na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SszajBa241
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 17:52, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to tak gaźnik juz czyściłem chyba 2x, układ zasilania sam robiłem od podstaw , regulacje gaznika robiłem na 2,5 obroty i 1,5 powietrze , a co do króćcca ssącego nie jestem pewny ale wydaje mi sie ,ze to własnie tego wina ,poniewaz gdy rusze dźwignią ssania to jakos motor albo traci na obrotach albo dostaje je w ciul wysokie... Świece też sprawdzałem i jest tzw. kawa z mlekiem czyli ok. A i chciałem zapytać o śrubke pod obrotami jest taka na klucz 10 ja wręciłem ją na max od czego ona jest po wykręceniu jest tak taka mała siateczka troche brudna czyściłem ale nie do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 23:27, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli czyściłeś gaźnik 2x ale nie wiesz od czego jest "śrubka z siateczką" która nie wyczyśliłeś "do końca". Czyli to tak, jakbys wogóle tego gaźnika nie czyścił. Mówiąc układ zasilania miałem na myśli gaźnik, króciec, membranę obydwa filtry, kranik, wężyki. Poza tym "regulacje gaznika na 2,5 obroty i 1,5 powietrze" to żadna regulacja. Takl to se możesz ustawić na uruchomienie silnika zaraz po czyszczeniu gaźnika, potem się reguluje tak jak silnik tego wymaga. Zrób to jeszcze raz porządnie. jak nie to obejrzyj simmeringi. Najlepiej to kup nowe, Corteco. Grosze kosztują, a wymiana zawsze się przyda, nie wiesz, jak długo te które masz juz latają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SszajBa241
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 20:04, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tzn. ta srubke czyściłem ale była w ciul zaje**** nie dało sie jej doczyscic do konca ,a wiesz do czego Ona wgl słuzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Czw 22:10, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To jest taki jakby filtr, to musi być idealnie czyste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SszajBa241
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
|