Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 22:08, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Może za cieńka ta uszczelka i przepuszcza załóż grubszą i sprawdz kompreche.jezeli się poprawi minimum (10 barów po szlifie powinno być) to miłego chulania Jest specjalny przyrząd który określa na ile trzeba dokręcić głowice aby było ok ;]
Zapomniałem jak się nazywa niech chłopaki to dopiszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:20, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
chyba chodzi ci o klucz dynamometryczny.. ale to jest tylko 125 to tam sa duze tolerancje to sie raczej na wyczucie skreca niz na dynamometry, co innego jakas 600tka itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:07, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
silnik w takiej 125 jest pewnie bardziej wysilony niz w 600.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|