Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:30, 23 Maj 2010 Temat postu: POMOCY!!! Problem po remoncie |
|
|
Witam jestem nowy na tym forum i nie moge znaleźć podobnego tematu.
A wiec mam aprilie rs 125 z 1997r rotax 122 po generalnym remoncie silnika (był załozony nowy kuty tłok i była szlifowana tuleja w cylindrze)
I tu pojawia sie problem motor nie chce wchodzic na 4 biegu powyzej 9 tys obr a na 5,6 nie wchodzi powyzej 8 tys.Wieksza dysza nie pomogła
było jeszcze gorzej czy to moze byc lewe powietrze, moze regulacja gaznika czy moze jeszcze cos innego ?
Dodam ze moto ma stały zawór wydechowy i nie jedzie wiecej niz 120km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:50, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
regulacja gaźnika by sie przydała, skoro na większej dyszy było gorzej to pewnie nie lewe powietrze, tylko coś zamuliło filtr powietrza, wymyj gąbke w gorącej wodzie z plynem do mycia naczyń, przeczyść gaźnik(dokładnie komore pływakową) i napisz czy jest poprawa. Również może być coś takiego, że jak długo stał to masz wode w paliwie..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MarTinI dnia Nie 12:51, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:07, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Gaznik był 3 razy czyszczony, ale dzis jak otworzylem pudełko w którym jest filtr powietrza to na dole pod gąbką było paliwo.
Od razu jak dłubałem przy moto to sprawdziłem swiecę i była czarna ,mysle ze to dlatego ze dałem większa dawkę oleji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:28, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nikt nie wie dlaczego mam paliwo w filtrze powietrza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 21:58, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dużo tego paliwa było ? Opisz mniejwiecej ile.
Może to była woda i na brzegach były opary zupy i pachniało jak zupa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:08, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
około 20-40ml
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:21, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
moze ktos mył filtr w paliwie , i nie parowało ;d?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:28, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
FILTR NIE BYŁ MYTY PÓŁ ROKU.
DZIS ZOBACZYŁEM ZE MAM ZAWÓR MEMBRANOWY ROZWALONY I MUSZE KUPIC NOWY. DLATEGO PLUJE PALIWEM DO FILTRA POWIETRZA.
ALE TO PRZEZ TO MOGE MIEC SŁABE OSIAGI (TYLKO 120KM/H) I ZE SIE NIE DOKRECA DO KONCA NA 4,5,6 BIEGU ?
JESZCZE JEDNO PYTANIE CZEMU PO REMONCIE MAM TYLKO 6,5 BARA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:01, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Moze poprostu zle zlozony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 14:50, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
wyjmij zawór wydechowy i przyłóż usta i wciągaj powietrze.. nie powinno nic przepuszczać jeśli przepuszcza to do wymiany a nowy daje dużą różnicę w porównaniu z takim już "rozwalonym"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:13, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie chodzi czasem o zawor membranowy ja go sprawdzalem tak ze nalalem do niego wody... leci jak z konewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 17:10, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tak się nie sprawdza ..., bo membrany powinny się otwierać a pod wpływem ciśnienia będą się otwierać jak nalałeś wody...
trzeba zrobić tak jak ja napisałem wyżej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:26, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
trzyma wezme narazie dobiore odpowiednia dawke oleju bo puki co to swieca czarna (jak docieralem to dalem specjalnie wieksza) i moze dlatego ze ciagle lecialo za duzo oleju jak dawalem te wieksze dysze to ja zalewalo przy odkreceniu manety na wyzszych (nie wspinala sie na obroty i trzeba bylo ja karmic gazem) bo nie miala jak przepalic paliwa i oleju, puki co mam 115 i jest najlepiej, jak juz ustawie olej to bede zwiekszac dysze, zobacze moze cos mi sie uda wykombinowac w razie cos bede pisac. Oczywiscie to sa tylko moje domniemania, jak ktos przerabial podobny problem, to chetnie wyslucham porad ;]
PS. jakie te motory maja CISNIENIE SPREZANIA? mierzylem u siebie przeszlo 6 wyszlo u kumpla w nowej DT 125 prawie identycznie (ma moc i predkosc) NIE CHODZI MI TU O STOPIEN SPREZANIA
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gibonsrs125 dnia Wto 17:37, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:56, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie sprężania w Aprilii to ok 8,3:1 Co daje nam ok. 11 barów. Jeżeli masz silnik 2t 125cmm to schodząc poniżej wartości 8 barów można zacząć oglądać tłoki itp... części. Schodząc do ciśnienia rzędu 6 a nawet i mniej powinniśmy naprawiać nasz cylinder. Rozbierz silnik oceń stań pierścieni, tłoka i uszczelek a napewno rozwiążesz swój problem. Jeżeli zejdziesz z ciśnieniem jeszcze niżej tzn. pierścienie wraz z tłokiem wytrą się jeszcze bardziej zwiekszajac dystans pomiedzy soba a cylindrem moze dojśc do wychylenia sie pierscienie badz jego zamka i zaczepienia o dowolne okno przelotowe. Wtedy bedzie podszebne lepsza reanimacja silniczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibonsrs125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:45, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No wlasnie za bardzo nawet nie wiem czego szukac bo.. ona odrazu po zlozeniu miala taka kompresje, a przeciez dawalem tlok razem z cylindrem do szlifu... tlok oczywiscie nowy pierscienie tez.. moze to kwestia dotarcia ?
jak skladalem to mialem w zestawie 3 grubosci uszczelki pod cylinder to wybralem ta najciensza zeby odstep miedzy plaszczyzna cylinda, a polozeniem tloka na samej gorze byl jak najmniejszy ( troche nagmatwalem ale ogolnie chodzilo o to zeby tlok byl jak najblizej glowicy o moze tak..)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gibonsrs125 dnia Śro 11:48, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|