Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanLolek96
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 21:11, 29 Sie 2011 Temat postu: POMOCY. Reemoncik |
|
|
Witam wszystkich. Zaczynam powoli zbierać kaske na remont mojej apki, ponieważ zaczyna się dusić, jak jest rozgrzana i chodzi bez dodawania gazu to sama gaśnie wał zaczyna stukać. Mam pytanie doradzcie mi jaki cylek wał tłok ile mnie to będzie kosztować i podajcie mi strony gdzie moge kupić bo naprzykład wału nowego na allegro nie ma. Prosze pomóżcie mi. i powiedzcie co tak do wymiany jakies pierscienie czy cos. oczywiscie wysztkie czesci najlepiej orginalnie. z góry dzięki za pomoc
a właśnie jeszcze chciałem dodać kopa tak dostaje mniej wiecej 8 tys 8,5 tys
i v max to tylko 135 czy to tez swiadczy juz o tym ze remont tuz tuz ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanLolek96 dnia Pon 21:17, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pon 21:25, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz robić remont tylko góry silnika no to standardowo zdejmujesz cylinder, oceniasz jaki stan nicasylu (jesli on tam jest) honowanie, dobieranie tloka(wossner) i dzida, jeśli jestdo dupy to wysylasz cylinder do motortechu oni CI wbijaja tuleje dobieraja tlok wkladasz i dzida Z tuleja wyniesie Cie jakies 700-800zl+
A co do predkosci to zalezyn jakie masz przelozenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanLolek96
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 21:27, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a oplaca sie nowke cylek i tłok kupic? a jak z wałem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pon 21:42, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie opłaca. Zestaw naprawczy kosztuje 1500zł. Wał to do regeneracji. Zreszta zanim coś zrobisz to sprawdz kompresje bo twoje problemy wcale nie musza wynikac ze zblizajacego sie remontu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrB
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:18, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak chopok, robiłem sobie remont i to by było coś takiego.
- Jeżeli masz nicasil, to trzeba tulejować, jeżeli już jest zelowio to wystarczy szlif. Tulejowanie z nowym tłokiem wossner ok 700-800 zł, natomiast jeżeli szlif to ok 50 zł + koszt tłoka.
- Regeneracja wału to koszt okolo 150/200 zł ( tyle ja płaciłem ) + koszt korby ( ja kupiłem proxa, 380 z wysyłka ) Czyli regeneracja wału ok. 600 zl.
- Simeringi ok 50-100, zależy jakie. Natomiast koszt łożysk to około 350 - 400 zł na cały silnik
- Uszczelki, najlepiej athena, to ok 150 zl z wysyłką.
- Olej, najlepiej motul transoil, + - 50 zł.
- No i na koniec robota mechanika ok 150-250 zł...
Praktycznie wszystkie koszta.. wiadome do tego płyn chłodniczy, nie wiadomo w jakim stanie sprzęgło... no i trzeba też sprawdzić pompe wody..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|